ضرورت حمایت مسئولان از رسانه‌های خراسان‌شمالی
کد خبر: 3824595
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

ضرورت حمایت مسئولان از رسانه‌های خراسان‌شمالی

گروه سیاسی - امام جمعه بجنورد با اشاره به روز قلم، گفت: رسانه‌ها آیینه خوبی برای مسئولان هستند، زیرا با نقد منصفانه، تلنگر و عیب جویی، نقطعه ضعف‌ها را تذکر می‌دهند، بنابراین مسئولان خراسان‌شمالی باید از رسانه‌های استان حمایت کنند.

ضرورت حمایت مسئولان از رسانه‌های خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۱۴ تیرماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به روز قلم اظهار کرد: قلم در صحنه کارزار فرهنگی همانند سلاح برای رزمنده است که هم پیشگیری و هم درمان می‌کند.
وی با بیان اینکه نوشتن رسالت الهی است، تاکید کرد: فعالان رسانه مراقب نوشتن خود باشند تا با قلمشان جامعه را به گمراهی نکشانند.
یعقوبی ادامه داد: رسانه‌ها آیینه خوبی برای مسئولان هستند چرا که با نقد منصفانه، تلنگر و عیب جویی، نقطعه ضعف‌ها را تذکر می‌دهند، بنابراین مسئولان خراسان‌شمالی هوای رسانه‌های استان را داشته باشند و از آنان حمایت کنند.
وی با اشاره به دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) الگوی دختران مسلمان است و دختران ما باید خود را بپایند چراکه شیادان در کمین آن ها هستند تا دختران را از اسلام و حجاب دور کنند.
یعقوبی به دختران توصیه کرد: زمانیکه دختران وارد فضای مجازی می شوند مراقب باشند، در حقیقت فضای مجازی همانند کشتارگاهی است که برخی در کمین نشسته اند تا دختران را صید کنند.
وی با بیان اینکه این روزها آمریکا و اروپا به دست و پا افتاده‌اند و با پیشنهادات فریبنده قصد سرگرمی ایران را دارند، اظهار کرد: پیشنهاد باز کردن حساب برای ایران و از طرفی نخریدن نفت، منفعتی برای کشور ندارد، بنابراین مسئولان وزارت امور خارجه هوشیار باشند تا همچون برجام سرشان کلاه نرود.
یعقوبی افزود: چنانچه آمریکا پس از اتمام مهلت ۶۰ روزه مجدد بهانه آورد، مسئولان بلافاصله ضرب العجل دوم را اعلام و مطمئن باشند مردم تا آخرین نفس پشت آنان ایستاده‌اند.
خطیب نماز جمعه بجنورد ادامه داد: ایران خواستار حسابی است که ارتباطش با دنیا افزایش پیدا کند، بنابراین مسئولان وزارت امور خارجه نسبت به پیشنهادات فریبنده استکبار هوشیار باشند.
یعقوبی تاکید کرد: اگر با شعارهای فریبنده و انحرافی اروپا، مجدد ضرب الاجل تمدید شود مردم خسارت غیرقابل جبرانی خواهند دید.
انتهای پیام

captcha