حضور خدام رضوی در ۱۰۰ نقطه از خراسان‌شمالی
کد خبر: 3824630
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶

حضور خدام رضوی در ۱۰۰ نقطه از خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان‌شمالی از حضور خدام رضوی در ۱۰۰ نقطه استان طی دهه کرامت خبر داد.

حضور خدام رضوی در ۱۰۰ نقطه خراسان‌شمالی

اصغر لنگری، دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان، در گفت‌وگو‌ با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه نام‌گذاری جشن‌های زیر سایه خورشید برگرفته از لقب شمس‌الشموس حضرت امام رضا(ع) است، اظهار کرد: اعزام خادمان حرم مطهر به‌عنوان سفیران صحن مطهر امام رضا(ع) به استان و حضور در مناطق مختلف استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بازدید از آسایشگاه‌ها معلولین و سالمندان، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، زندان‌ها و برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در محله‌های حاشیه شهر ازجمله برنامه‌های این ایام است.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده در برنامه‌ریزی سال جاری تمام شهرستان‌ها و شهرهای استان از حضور کاروان حرم رضوی بهره‌مند باشند، افزود: کاروان خدام حرم رضوی از 17 تیرماه تا 23 تیر در 100مکان شناسایی شده حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: مراسم استقبال از خدام حرم رضوی در مقابل مصلی امام خمینی(ره) شهر بجنورد برگزار می‌شود، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از برنامه‌های این کاروان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha