اهدای عضو مرد دیشموکی به ۳ بیمار زندگی تازه بخشید
کد خبر: 3824643
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

اهدای عضو مرد دیشموکی به ۳ بیمار زندگی تازه بخشید

گروه اجتماعی ــ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ثبت نهمین مورد اهدای عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

اهدای عضو مرد دیشموکی به ۳ بیمار زندگی تازه بخشید

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، غلامعباس سبز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، 14 تیرماه اظهار کرد: مرحوم محمد فروهر‌منش ۴۵ ساله و اهل دیشموک به‌دنبال سانحه رانندگی در تاریخ ۱۲ تیرماه سال جاری دچار خونریزی شدید مغزی و به‌دنبال آن مرگ مغزی شد.
وی افزود: این بیمار در ‌آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری بود که با رضایت خانواده نوع‌دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضا‌ انجام پذیرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان این مرحوم، تصریح کرد: امیدوارم روح این مرحوم قرین شادی و رحمت واسعه الهی باشد.
همچنین، سید‌سینا سعیدی، مسئول گروه فراهم‌آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده‌‌های محترم و ایثارگر فروهر منش و آکنده، گفت: بامداد روز جمعه ۱۴ تیرماه ۹۸، با همکاری گروه پیوند اعضای بیمارستان فوق تخصصی ابو علی سینا شیراز، برداشت دو کلیه و کبد مرحوم‌ فروهر منش انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آن‌ها جان تازه‌ای بخشد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از این خانواده‌های ایثارگر، اضافه کرد: امیدواریم این عمل انسانی بین همه مردم این دیار جایگاه ارزنده خود را پیدا کند تا تعداد بیشتری از افراد نیازمند به پیوند بتوانند زندگی عادی خود را از سر گیرند.
انتهای پیام

captcha