دوره آموزشی مدرسان طرح استعدادهای درخشان قرآنی برگزار شد + عکس
کد خبر: 3824670
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
در سازمان دارالقرآن؛

دوره آموزشی مدرسان طرح استعدادهای درخشان قرآنی برگزار شد + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره آموزشی ویژه مدرسان طرح استعدادهای درخشان قرآنی طی روزهای 13 و 14 تیرماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ دوره ویژه مدرسان طرح جدید استعدادهای درخشان قرآنی طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ تیرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار ‌شد.
تعداد 50 نفر از مدرسان این طرح قرآنی از سراسر کشور در این دوره حضور داشتند که طی روز پنجشنبه، 13 تیرماه در کلاس‌های تجوید زیر نظر سیدمحسن موسوی‌بلده و صوت و لحن با تدریس محسن یاراحمدی شرکت کردند.
شرکت‌کنندگان در این دوره شامگاه پنجشنبه را نیز میهمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بودند و در دیداری صمیمی پای سخنان خادم‌القرآن عباس سلیمی، معاون فرهنگی آستان مقدس نشستند.
همچنین، صبح جمعه، ‌14 تیرماه نیز کلاس سبک زندگی قرآنی زیر نظر مهدی شکری، معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن ویژه مدرسان حاضر در دوره برگزار شد.
مراسم اختتامیه این دوره نیز ظهر جمعه با سخنرانی مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد که شرکت‌کنندگان در دوره نیز به صورت پرسش و پاسخ با وی به گفت‌‌وگو پرداختند.

یادآور می‌شود، دوره جدید طرح استعدادهای درخشان قرآنی در سال جاری از این هفته در همه استان‌ها آغاز و این طرح قرآنی که در سال‌ گذشته در فاز تقلید قرار داشت، وارد فاز تطبیق خواهد شد. ۶۰۰ نفر از راه‌یافتگان، طی اجرای فاز جدید طرح استعدادهای قرآنی باید محفوظات و آموزه‌های خود را در قالب تقلید در آیات دیگر قرآن، تطبیق‌ دهند.  


انتهای پیام

captcha