«ضیافت رضوی» در مشهد مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: 3824790
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
با حضور ۷۰ دانشجوی همدانی؛

«ضیافت رضوی» در مشهد مقدس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان با عنوان «ضیافت رضوی» در مشهد مقدس خبر داد و گفت: ضیافت رضوی با محوریت بیانیه مقام معظم رهبری در‌خصوص گام دوم انقلاب با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان استان همدان برگزار می‌شود.

«ضیافت رضوی» با حضور 70 دانشجوی همدانی در مشهد مقدس برگزار می‌شودحجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی، رئیس نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری طرح «ضیافت اندیشه» اساتید، اظهار کرد: این طرح با حضور 120 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه از 19 الی 22 خرداد‌ماه برگزار شد.

وی گفت: این برنامه شامل سه فصل تحت عنوان روشن‌فکری دینی، غرب‌شناسی و تاریخ و تمدن اسلامی بود.

عباسی بیان کرد: در حاشیه برگزاری طرح ضیافت اندیشه، نشست هم‌اندیشی با موضوع مدعیان دروغین مهدویت برگزار شد.

عباسی از برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان با عنوان «ضیافت رضوی» در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این ضیافت با حضور دانشجویان فعال فرهنگی استان به صورت سراسری از 25 الی 31 مرداد‌ماه در آستان مقدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ضیافت رضوی با محوریت بیانیه مقام معظم رهبری در‌خصوص گام دوم انقلاب با حضور 70 نفر از دانشجویان استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا گفت: این طرح تحت عنوان نشست‌های گفت‌وگو محوری با محوریت گام دوم انقلاب که مخاطبین اصلی آن جوانان و نوجوانان هستند با حضور اساتید تراز اول و شاخص کشور از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان، استاد رحیم‌پور ازغدی، استاد خسروپناه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست‌ها هر یک از دانشجویان شرکت‌کننده خود به عنوان یک سفیر از دانشگاه انتقال دهنده مباحث انقلاب با محوریت گام دوم انقلاب هستند.

ثبت‌نام ازدواج دانشجویی دانشگاه بوعلی در مهرماه سال‌جاری
عباسی تصریح کرد: طرح ضیافت رضوی به طور محدود و از بین برگزیدگان فعال فرهنگی، انقلابی و تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود که سهمیه دانشجویان دانشگاه بوعلی 25 نفر از بانوان و آقایان است.

وی هم‌چنین از ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی در مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویانی که طی یک سال گذشته و سال‌جاری عقد ثبتی داشته‌اند می‎توانند در مهرماه سال جاری بدون محدودیتی در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی در این مراسم تصریح کرد: کارگاه‌های مهارت زندگی، مدیریت احساسات و عواطف، مدیریت خانواده، فرزند‌پروری، و جلسات مشاوره‌ایی ویژه زوجین در این دوره در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

captcha