۱۰۰۰ کلاس درس به سرانه آموزشی البرز اضافه می‌شود
کد خبر: 3824812
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

۱۰۰۰ کلاس درس به سرانه آموزشی البرز اضافه می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس استان دو نوبته اداره می‌شوند، گفت: به زودی هزار کلاس درس به سرانه فضاهای آموزشی البرز اضافه می‌شود.

1000 کلاس درس به سرانه آموزشی البرز اضافه می‌شود

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اعتباری که امسال برای نوسازی مدارس تخصیص یافته، هشت برابر اعتباری است که سال گذشته اختصاص یافت.

وی میزان اعتبار سال گذشته را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال ۸۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با تاکید بر اینکه عملیات احداث هزار کلاس درس در البرز کلید خورده است، گفت: این در حالی است که سال گذشته حدود ۱۶۰ کلاس درس ایجاد شد.

دلاوریان در بخش دیگری با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس استان دو نوبته اداره می‌شوند، گفت: به زودی هزار کلاس درس به سرانه فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود.

این مسئول به تعهدی که خیرین در ساخت فضاهای آموزشی جدید استان دارند اشاره کرد و گفت: این تعهد حدود ۵۷ میلیارد تومان است و به ساخت ۱۴ واحد آموزشی از جمله سالن، سرویس بهداشتی و خوابگاه اختصاص می یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در ادامه به اهدای سه قطعه زمین از سوی خیرین مدرسه‌ساز استان البرز اشاره کرد و گفت: وسعت سه قطعه زمین ۱۸ هزارمترمربع است که در شهرهای کرج و نظرآباد واقع است.

دلاوریان با تأکید بر اهمیت مشارکت هر چه بیشتر خیرین و دیگر نهادهای دولتی مانند راه و شهرسازی و یا استانداری برای تامین زمین برای ساخت مدارس، گفت: برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی باید پروژه های جدید تعریف شود.

انتهای پیام

captcha