۱۰۰ تخته فرش و اقلام دارویی ‌به مناطق سیل‌زده ارسال شد
کد خبر: 3824816
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
به همت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند؛

۱۰۰ تخته فرش و اقلام دارویی ‌به مناطق سیل‌زده ارسال شد

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به همت اعضای هیئت علمی دانشگاه ۱۰۰ تخته فرش به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و همچنين ۳۰۰ ميليون ريال اقلام دارويي مورد نياز به مناطق سيل‌زده استان گلستان ارسال شد.

۱۰۰ تخته فرش و اقلام دارویی مورد نیاز به مناطق سیل‌زده ارسال شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، محمد دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: دانشگاه در زمینه کمک به مناطق سیل‌زده پیشگام بوده و در اولین ساعت کاری سال جدید، در مراسم دیدار نوروزی که در محل گلزار شهدای گمنام برگزار شد، حدود صد میلیون ریال کمک نقدی به همت اساتید و کارکنان دانشگاه جمع‌آوری و در اختیار هلال احمر استان برای کمک به مناطق سیل‌زده قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کمک به مردم مناطق سیل‌زده نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: جمعی از اعضا هیئت علمی و متخصصان درمانی دانشگاه نیز در روزهای ابتدایی سال جاری با راه‌اندازی پویش مردمی جمع‌آوری کمک به مناطق سیل‌زده دست به کار شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان‌های معین برای کمک به مناطق سیل‌زده استان گلستان تعیین شده است، تصریح کرد: به همت اعضای هیئت علمی دانشگاه ۱۰۰ تخته فرش به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین ۳۰۰ میلیون ریال اقلام دارویی مورد نیاز به مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال شد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز تاکنون به صورت کسر از حقوق کارکنان‌(با اهدای یک روز تا یک ماه حقوق) تا پایان سال به این امر خداپسندانه اختصاص می‌یابد، یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده از کارکنان نیز برای ساخت و یا تعمیر و تجهیز منازل مسکونی تخریب شده مردم مناطق سیل‌زده گلستان صرف خواهد شد.

انتهای پیام

captcha