شیراز؛ میزبان طرح ملی «وارثین» ویژه دانش‌آموزان نیازمند جنوب كشور
کد خبر: 3824819
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

شیراز؛ میزبان طرح ملی «وارثین» ویژه دانش‌آموزان نیازمند جنوب كشور

گروه اجتماعی ــ قائم مقام کمیته امداد فارس از اجرای طرح ملی «وارثین» در شیراز خبر داد و گفت: استان فارس تابستان امسال میزبان ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر پایه نهم و دهم تحت حمایت این نهاد از ۵ استان کشور در اردوی ۸ روزه طرح وارثین است.

به گزارش ایكنا از فارس، بهروز مهربانیان، قائم مقام کمیته امداد فارس امروز، 15 تیرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی «وارثین» در شیراز خبر داد و گفت: ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت بصیرت افزایی ولایت‌مدارانه و ... از جمله اهداف برگزاری طرح وارثین است.

وی با بیان اینکه تابستان امسال فارس میزبان 400 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد از 5 استان کشور است، افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر تحت حمایت از استان‌های بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان هستند که در دوره‌های 8 روزه این طرح شرکت و مدرک پایان دوره دریافت می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد فارس گفت: این دانش‌آموزان که از پایه نهم و دهم متوسطه هستند در دوره‌های آموزشی 37 ساعته در طول مدت اجرای طرح شرکت کرده و با موضوعاتی همچون اخلاق و تهذیب با سیره معصومین(ع)، مسائل شرعی با موضوع احکام، عقاید با موضوع خداشناسی و مهارت‌های نوجوانی آشنا می‌شوند.

مهربانیان اظهار كرد: از دیگر موضوعات آموزشی این دوره می‌توان به برگزاری کلاس‌های خلاقیت همچون داستان‌نویسی و تولید نشریه، مدیریت زمان، فن بیان و مهارت‌های ارتباطی نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینكه در پایان هر دوره به تمامی شرکت‌کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت: همچنین 120 نفر از دانش‌آموزان برگزیده دختر و پسر هر دوره نیز جایزه ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

قائم مقام كمیته امداد فارس از اعزام 170 دانش‌آموز برگزیده استان به اردوی آموزشی وارثین در اصفهان خبر داد و گفت: 85 دانش‌آموز دختر برگزیده استان فارس امروز و 85 دانش‌آموز پسر برگزیده استان نیز در تاریخ هفدهم تیرماه به این اردو اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha