اجرای ۳۳ برنامه فرهنگی ویژه دهه‌ کرامت در فردیس
کد خبر: 3824945
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

اجرای ۳۳ برنامه فرهنگی ویژه دهه‌ کرامت در فردیس

گروه اجتماعی ــ سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و دهه‌ کرامت ۳۳ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برگزار می‌کند.

33 برنامه فرهنگی ویژه دهه‌کرامت در فردیس اجرا می‌شود

احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به اجرای 33 برنامه متنوع در ایام دهه‌ کرامت اشاره و اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل تجمع بزرگ حمایت از حریم خانواده، پیاده‌روی بانوان همراه با جشن، ویژه نامه دختران آفتاب، تجلیل از دختران نمونه، توزیع بسته غذا بین نیازمندان، جشن میلاد حضرت معصومه(س)، جشن روز دختر، مسابقه ورزشی، ویژه برنامه تجمع عفاف و حجاب و اردوی تفریحی حلقه‌های صالحین دختران است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه اداری در این شهرستان کار فرهنگی انجام می‌دهند، بیان کرد: با این حال اشکالاتی به چشم می‌خورد که باید نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

علیزاده در ادامه هدف از اجرای برنامه‌های دهه کرامت را الگوسازی، ارائه و ترویج فراگیر درس‌های واقعی و عملی از سیره امام رضا(ع) اعلام و اظهار کرد: در شرایطی که تهاجم فرهنگی استکبار گسترش یافته، بیش از همیشه نیازمند گسترش آموزه‌های پیشوایان دین مبین اسلام ‌میان همه اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان بدون هرگونه افراط و تفریط هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در پایان تأکید کرد: تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ها و جشن‌های دهه‌کرامت باید ابعاد جامع سیره ارزشمند عملی حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرامی آن امام همام، حضرت معصومه(س) را به منظور اعتلا و رشد فرهنگی همه اقشار جامعه به خصوص نسل جوان بازگو کنند تا همگان بیش از پیش با این آموزه‌های نجاتبخش آشنا شوند.
انتهای پیام

captcha