سیستان‌وبلوچستان زیر سایه خورشید می‌رود
کد خبر: 3824960
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

سیستان‌وبلوچستان زیر سایه خورشید می‌رود

گروه فرهنگی ــ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان گفت: به‌مناسبت دهه کرامت و برای ششمین سال متوالی، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی امروز یکشنبه، ۱۶ تیرماه وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند.

دادخدا خدایار، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: به‌مناسبت دهه کرامت و برای ششمین سال متوالی، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی امروز، یکشنبه 16 تیرماه وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کاروان شامل روحانی، مداح و خادمان آستان قدس رضوی است، افزود: به‌دلیل گستردگی استان، دو کاروان وارد استان می‌شوند؛ این کاروان‌ها از شهرستان کنارک در جنوب استان وارد شده و سپس به شهرهای مختلف منطقه بلوچستان، مرکز استان و منطقه سیستان سفر می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بیان کرد: این دو کاروان تا 23 تیرماه در استان حضور دارند و در این مدت، در بیش از 100 برنامه در 40 نقطه استان حضور پیدا خواهند کرد.

خدایار اظهار کرد: حضور در مناطق محروم، شرکت در جشن‌های محوری دهه کرامت، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، حضور در نقاط صفر مرزی، پادگان‌ها و مساجد مختلف تشیع و تسنن و قرائت فاتحه در گلزارهای شهدای جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های سفر هشت روزه این کاروان به استان است که به همراه پرچم بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) به این اماکن رفته تا عطر شمیم بارگاه رضوی همه جا گسترده شود.

انتهای پیام

captcha