«گلوگاه» زیر سایه خورشید می‌رود
کد خبر: 3824966
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
در دهه کرامت؛

«گلوگاه» زیر سایه خورشید می‌رود

کانون خبرنگاران نبأ ــ شهرستان گلوگاه بیستم تیرماه میزبان خادمان رضوی برنامه «زیر سایه خورشید» می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ میلاد قدسی، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان گلوگاه شنبه‌ شب، 15 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم آستان قدس است و تلاش در این عرصه با قوت ادامه دارد و کمک به فقرا و مستمندان از برنامه‌های مهم پیش رو است.

وی بیان کرد: در حال حاضر سه کانون محلی هم برای رفع محرومیت در شهرستان گلوگاه فعال است که از یک سال گذشته تاکنون فعالیت‌های شایانی داشته است و 4 کانون دیگر هم امسال در دهه کرامت افتتاح می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان گلوگاه تأکید کرد: این دفتر امسال در قالب کاروانی 44 نفره، عزیزانی را با نام «زائر اولی‌ها» ـ کسانی که تاکنون سفری به مشهد مقدس نداشته‌اند ــ به سفر 3 روزه مشهد مقدس اعزام کرد.

این مسئول با بیان اینکه در سطح شهرستان 160 خادم‌یار در حال فعالیت هستند، گفت: توزیع 1000 سبد غذایی در بین نیازمندان و خانواده‌های محروم جامعه از سوی خیرین در شهرستان گلوگاه انجام شد.

قدسی اظهار کرد: با توجه به اتفاق سیل در استان‌های شمالی و سایر استان‌ها خادمیاران در سراسر کشور وارد میدان شدند و خادم‌یاران شهرستان گلوگاه هم از این موضوع غافل نشدند و با کمک نزدیک به دویست میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی خدمات ارائه کردند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلوگاه با اشاره به اینکه 16 برنامه دهه کرامت امسال پیش‌بینی شده است، افزود: چهار نفر از خادمان حرم رضوی در چارچوب طرح زیر سایه خورشید با حضور در استان برنامه‌های مختلفی همچون دیدار با اقشار مختلف، بازدید از مراکز درمانی و دیدار با بیماران خواهند داشت.

میلاد قدسی اظهار کرد: در مجموع برنامه‌های در نظر گرفته شده در کنار شناسایی خانوارهای نیازمند؛ شامل اعطای بسته‌های متبرک، دیدار با امام جمعه، سرکشی خانواده شهدا، دیدار با مردم روستای بالادست و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بقعه آقا سیدمحمد(ع) گلوگاه در دهه کرامت است.

وی بیان کرد: جشن بزرگ امام رضا(ع) پنج‌شنبه شب، بیستم تیرماه در بقعه آقا محمد هشتیکه(ع) با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

قدسی در پایان گفت: مسابقه دل‌نوشته‌ای به امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های دهه کرامت خواهد بود که با جوایز نفیس همراه است.

محمد خواجوی 

انتهای پیام

captcha