مراقب مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم
کد خبر: 3824988
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
علیدادی‌سلیمانی:

مراقب مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: ما باید با خرد و وحدت مراقب مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم و هر کس ادعای انقلابی دارد باید در خدمت نظام قرار بگیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز شنبه، 15 تیر در جمع مردم رابر با تبریک دهه کرامت گفت: رعایت اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی افراد بسیارحائز اهمیت است و در پیشگاه خداوند اجر بسیاری دارد.
وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب با پیروزی انقلاب در آن شرایط ثابت کرد که دین، کارآمد است، افزود: دشمنان ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب با انواع ترفندها اعم از ایجاد ناامنی در شهرها، کودتاها، ترورهای خیابانی و نهایتا جنگ تحمیلی تمام تلاش خود را برای براندازی این نظام مقدس ‌به‌کار گرفتند اما به حول و قوه الهی و تلاش و همبستگی مردم و مسئولان ناکام ماندند.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه آخرین حربه دشمنان ما فشار اقتصادی و تحریم‌ها به مردم است که با هوشیاری واقدام به موقع مسئولان ما قابل حل است، تصریح کرد: کشور ما از نظر جغرافیایی و نیروی جوان به ویژه تحصیلکرده بسیار توانمند است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: امروز کشور ما تحت فرماندهی واحد از جنبه‌های مختلف پیشرفت کرده و کسی جرات رودرویی با ما را ندارد و امروز جمهوری اسلامی اگر گوشه‌ای از قدرتش را در سایه اسلام، وحدت وهمدلی به‌کاربگیرد اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.
امام جمعه کرمان اظهارکرد: ما باید با خرد و وحدت مراقب مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم و هر کس ادعای انقلابی دارد باید در خدمت نظام قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه مردم ما چهار دهه است که با اتحاد و همدلی در خدمت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده‌اند، گفت: مسئولان نظام تمام تلاش خود را به‌دور از هر گرایش سیاسی در نهایت آرامش و وفاق و همدلی برای رفع مشکلات مردم به‌کار بگیرند و شکاف‌های اجتماعی را از بین ببرند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه امروز یک وفاق جدی بین مسئولان ما در قبال آمریکا و اروپا وجود دارد، تأکید کرد: این وفاق نیاز به همراهی و همدلی مردم و مسئولان دارد که این انقلاب زیر بیرق مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.
انتهای پیام

captcha