راهکارهای خلاقانه، جهت بصیرت‌افزایی نسل امروز تدوین شود
کد خبر: 3825060
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

راهکارهای خلاقانه، جهت بصیرت‌افزایی نسل امروز تدوین شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه نسل امروز نیاز به توجه بیش‌ از پیش به معنویت دارد، گفت: در راستای بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی این نسل باید راهکارهای بکر و خلاقانه تهیه و تدوین شود.

راهکارهای خلاقانه، جهت بصیرت‌افزایی نسل امروز تدوین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عصر روز گذشته، 15 تیر در نشست کارگروه عمرانی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در استانداری سمنان با بیان اینکه احداث موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان سمنان اقدامی بسیار شایسته برای پاسداشت ارزش‌های آن دوران ارزشمند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است، بیان کرد:  بهره‌برداری از این مجموعه ارزشمند در استان سمنان مستلزم همکاری بیش‌ازپیش همه دستگاه‌ها و مدیران به‌ویژه مسئولان ارشد این استان است.

وی ادامه داد: این پارک موزه در استان  85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در این راستا نصب المان و تابلوهای راهنما از جمله الزامات مورد نیاز این مجموعه فرهنگی است که مساعدت و همکاری شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی را می‌طلبد.

سلامی با بیان اینکه زیباسازی و منظرسازی این مجموعه بی‌بدیل فرهنگی از جمله امور مدنظر حفظ آثار است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهکارهای مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان است و این مهم باید مورد توجه همه متولیان و مدیران امر قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: احداث هرچه‌ بهتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان سمنان که نشانی از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان این استان است؛ در معرفی و شناسایی فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز بسیار اثرگذار است.

سرهنگ سلامی اظهار کرد: نسل امروز نیاز به توجه بیش‌ازپیش معنوی دارد و در راستای بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی این نسل باید راهکارهای بکر و خلاقانه تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام

captcha