پلمب تجهیزات غیر استاندارد یک پارک بازی در بجنورد
کد خبر: 3825064
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

پلمب تجهیزات غیر استاندارد یک پارک بازی در بجنورد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل استاندارد خراسان‌شمالی از پلمپ تجهیزات بازی غیر استاندارد یکی از پارک‌ها در شهرستان بجنورد خبر داد.

پلمب تجهیزات غیر استاندارد یک پارک بازی در بجنورد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد، فهیمه مهمان نواز، مدیر کل استاندارد خراسان‌شمالی، امروز،16 تیرماه اظهارکرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات شهر بازی‌ها و تشدید نظارت، در گشت مشترک اداره کل استاندارد با نماینده فضای سبز شهرداری بجنورد، تجهیزات بازی یک پارک بازی بجنورد پلمپ شد.

وی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است، افزود: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری و تعاملات صورت گرفته با شهرداری‌ها انتظار می‌رود شهرداری‌های استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطراستفاده کنندگان درکنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب کنند، گفت: ازهمشهریان درخواست می شود در هنگام استفاده از این تجهیزات، ازاستاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha