همایش «حجاب،حافظ حریم خانواده» در پیاده‌راه‌ بوعلی برگزار می‌شود
کد خبر: 3825071
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

همایش «حجاب،حافظ حریم خانواده» در پیاده‌راه‌ بوعلی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر سازمان بسیج جامع زنان سپاه انصارالحسین(ع) از برگزاری همایش «حجاب، حافظ حریم خانواده» با شعار «میراث ایرانی،گرایش جهانی» ‌در پیاده‌راه‌ بوعلی خبر داد.

همایش «حجاب،حافظ حریم خانواده» در پیاده راه بوعلی برگزار می‌شودفاطمه ستاری‌نوید، مدیر سازمان بسیج جامع زنان سپاه انصارالحسین(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری همایش «حجاب، حافظ حریم خانواده» خبر داد و اظهار کرد: این همایش برای چهارمین سال متوالی در استان همدان باهدف اثبات خواهان عفاف و حجاب در جامعه، در پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه حجاب تنها ویژه کشور ایران و اسلام نیست و بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارس کشورهای مختلف نسبت به این مسئله رویکرد مثبتی دارند، این همایش با شعار «میراث ایرانی،گرایش جهانی» در روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

ستاری با اشاره به اینکه الهام چرخنده بازیگر معروف سینما و تلویزیون مهمان این همایش است، گفت: این همایش به همت ستاد بزرگداشت عفاف و حجاب، بسیج سپاه انصارالحسین(ع) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که علاوه بر آن با برگزاری نمایشگاه کتاب، و مد لباس بر‌اساس تمدن اسلامی، برپایی هشتگ هایی در فضای مجازی و غرفه‌های پرسش و پاسخ در اجتماع مردم در نظر دارد تا نمایانگر اثبات خواهان عفاف و حجاب در نهادهای دولتی و خانواده‌ها باشد.

وی با اشاره بر اینکه این همایش مصادف با روز عفاف و حجاب در تقویم اسلامی و گرامی داشت سالروز شهادت مردم قیام مسجد گوهرشاد است، پنجشنبه 20 تیرماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود، گفت: موضوع عفاف و حجاب در جامعه فقط مربوط به بانوان نیست و آقایان نیز باید حافظ نگاه خود و همچنین خواهان پوشش اسلامی و تمدن اسلامی برای بانوان باشند.

ستاری گفت: امیدوارم مردم با حضور پررنگ در این همایش مردمی در اجتماع نمایانگر این باشند که خواهان عفاف و حجاب و پوشش اسلامی و تمدن ایرانی هستند.
انتهای پیام

captcha