رقابت ۳۵ خوشنویس لرستانی در جشنواره «نماز و نیایش»
کد خبر: 3825072
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

رقابت ۳۵ خوشنویس لرستانی در جشنواره «نماز و نیایش»

گروه فرهنگی ـ ۳۵ هنرمند خوشنویس لرستانی امروز، شانزدهم تیر در جشنواره استانی خوشنویسی «نماز و نیایش» به میزبانی الیگودرز با هم به رقابت پرداختند.

رقابت 35 خوشنویس لرستانی در جشنواره «نماز و نیایش»حبیب جمشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری جشنواره استانی خوشنویسی با موضوع «نماز و نیایش» به میزبانی الیگودرز خبر داد و گفت: در این جشنواره استانی که از صبح امروز یک‎شنبه، شانزدهم تیر در الیگودرز آغاز شده است، 35 هنرمند خوشنویس ممتاز لرستانی با هم به رقابت می‎پردازند.
وی با اشاره به این‌که این جشنواره خوشنویسی با هدف ترویج فرهنگ نماز در جامعه و به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شده است، افزود: جشنواره خوشنویسی «نماز و نیایش» در دو بخش خط نستعلیق و شکسته شامل اشعار و احادیث پیرامون نماز برگزار شده است.
جمشیدی اضافه کرد: داوری این جشنواره خوشنویسی را آقایان مدیری، سرلک‌پور، حاتمی و مؤمن از خوشنویسان ممتاز لرستانی عهده‌دار هستند که داوری آثار خوشنویسی خوشنویسان نیز امروز، شانزدهم تیر توسط داوران مورد داوری قرار می‎گیرد و مراسم اختتامیه و گشایش نمایشگاه این آثار خوشنویسان ساعت 15 عصر امروز در نگارخانه آیینه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار می‏‌شود  از نفرات اول تا سوم در هر بخش با اهدای هدایای نقدی تجلیل می‎‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز اضافه کرد: نمایشگاه آثار خوشنویسان شرکت‌کننده در جشنواره استانی «نماز و نیایش» که امروز به‌صورت حضوری تهیه شده به مدت یک هفته در نگارخانه آیینه الیگودرز به نمایش در می‎آید.

انتهای پیام

captcha