دخترانه‌های شهید شانزده ساله چاپ چهارمی شد
کد خبر: 3825099
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

دخترانه‌های شهید شانزده ساله چاپ چهارمی شد

گروه ادب ــ چاپ چهارم کتاب «راض بابا» همزمان با ایام میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

دخترانه‌های شهید شانزده ساله چاپ چهارمی شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «راض بابا» روایت زندگی شهیده، راضیه کشاورز است، دختری نوجوانی است که تمام تلاشش را به کار می‏‌بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را در رسیدن به خواسته‌اش کمک می‌کند. انفجاری که در سال ۱۳۸۷ در حسینیه سیدالشهدای شیراز رخ داد، نقطه اوج زندگی او را رقم زد.

راضیه کشاورز ۱۱ شهریور ۱۳۷۱ در ظهر گرم تابستانی همزمان با نوای ملکوتی اذان ظهر در مرودشت شیراز به دنیا آمد. والدینش به خاطر ارادتی که به خانم فاطمه زهرا(س) داشتند، نام راضیه را برایش برگزیدند. روز‌ها یکی پس از دیگری سپری می‌شدند. راضیه بزرگتر می‌شد و با وجودش شور و نشاط مضاعفی به خانه می‌بخشید. از همان کودکی روحیه‌ای شاداب و پرشور و نشاط داشت و لطافت و مهربانی‌اش به وضوح در برخورد با اطرافیان آشکار بود. راضیه تا قبل از بهار ۱۶ سالگیش موقعیت‌های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد و بعد از انفجار در حسینیه سیدالشهدا(ع) شیراز ۱۸ روز در کما بود و پس از درد و رنج ناشی از جراحت به جمع شهیدان سرفراز و سربلند که ره صد ساله را یک شبه پیمودند، پیوست.

چاپ چهارم کتاب «راض بابا» در قطع رقعی در ۱۲۰ صفحه به قلم طاهره کوه‌کن و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف آن را تهیه یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha