سرمایه انسانی؛ مهم‌ترین عامل پیشرفت هر سازمان
کد خبر: 3825105
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

سرمایه انسانی؛ مهم‌ترین عامل پیشرفت هر سازمان

گروه شهرستان‌ها ــ معاون نظارت و ارزشيابی مكتبی سازمان عقيدتی ـ سياسی ناجا گفت: سرمایه انسانی مهم‌ترین رکن و عامل پیشرفت هر سازمان محسوب شده و همه فرماندهان و مدیران لازم است در حفظ و صیانت این سرمایه بزرگ تلاش کنند.

سرمایه انسانی؛ مهم‌ترین عامل پیشرفت هر سازمانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حیدر حیدری، معاون نظارت و ارزشيابی مكتبی سازمان عقيدتی ـ سياسی ناجا امروز، 16 تیرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی ـ سیاسی هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد که با حضور معاون ارزشیابی عقیدتی ـ سیاسی ناجا، سردار کمیلی، مشاور فرمانده مرزبانی ناجا، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، ائمه‌جمعه، روحانیان و مرزبانان شهرستان تایباد، در مهمانسرای هنگ مرزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی متولی نظم و امنیت جامعه و مدافع حقوق محرومان بوده و همه مدیران، فرماندهان و مسئولان انتظامی در اجرای مأموریت متنوع و گسترده خود رضایت خدا و مردم را در نظر بگیرند.
وی تقویت بصیرت دینی و سیاسی، موضوع بسیار مهمی دانست و افزود: سرمایه انسانی مهم‌ترین رکن و عامل پیشرفت سازمان محسوب شده و همه فرماندهان و مدیران لازم است در حفظ و صیانت این سرمایه بزرگ تلاش کنند، از این رو داشتن ایمان و تقوا لازمه کار است.
در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا رامیار، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی گفت: خانواده شهدا خودشان را بدهکار نظام می‌دانند و این‌جاست که رهبر با تمام قوا به پشتوانه این ملت برابر دشمنان می‌ایستد و نیروهای مسلح با تمام قدرت و اقتدار پهپاد دشمن را نابود می‌کند.
وی افزود: نیروهای امنیتی امروز با همت بالا خدمت می‌کنند. در حال حاضر امنیت کشور ما اثبات شده است و ظرفیت‌های بالای امنیتی ایران امروز در جهان مثال‌زدنی است.
رامیار اظهار کرد: ایران در برهه کنونی یک بازتاب بزرگ منطقه‌ای در دنیاست و همین امر ترس بر دل دشمنان افکنده است.
فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، سرهنگ کاظم صمدی نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: هر فردی در هر موقعیتی که فعالیت دارد، باید با نیت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد و این امر را افتخاری در پرونده اعمال خود بداند.
وی تصریح کرد: امروز مرزبانان، تنها یک نیروی امنیت بومی در یک منطقه نیستند، بلکه حافظان مرزهای کشور هستند و با حفظ نظام وظیفه خود را انجام می‌دهند.

در این آیین از زحمات سه ساله حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی مخبر تقدیر شد و حجت الاسلام والمسلمین محسن اسماعیلی به عنوان رییس عقیدتی- سیاسی هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد معرفی گردید.

انتهای پیام

captcha