روایت داستان زندگی امام رضا(ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدان
کد خبر: 3825154
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

روایت داستان زندگی امام رضا(ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدان

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از اجرای برنامه روایت داستان زندگی امام رضا(ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدان و راه‌اندازی رواق امام رضا(ع) در این مسیر خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۷ تیرماه آغاز و تا میلاد امام هشتم ادامه داد.

روایت داستان زندگی امام رضا(ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدانمریم شعبانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی عموم بالاخص کودکان و نوجوانان با سیره ائمه(ع) همزمان با دهه کرامت داستان زندگی امام رضا(ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدان روایت می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس استان زنجان به اجرا درمی‌آید، بیان کرد: این برنامه از 17 تیرماه در پیاده‌راه سبزه‌میدان آغاز می‌شود و تا میلاد امام هشتم با برگزاری جشن توسط هیئت‌های مذهبی ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: غرفه‌های قصه‌گویی، نقاشی، مشاوره دینی، تازه‌های چاپ و نشر و مواردی از این دست در قالب رواق امام رضا(ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدان برپا می‌شود.

شعبانی با یادآوری اینکه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت نشاط اجتماعی همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در زنجان آغاز شد، ادامه داد: به همین منظور برنامه دختران آفتاب با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و مسابقات مختلف در پارک بانوان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت با همکاری دستگاه‌ها و نهادها با عنوان «در سایه‌سار کریمان» از 13 تا 23 تیرماه اجرا می‌شود، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی‌خوانی، نورافشانی، پذیرایی از شهروندان همچنین اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان از فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این برنامه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، برگزاری کارگاه‌های مشاوره رایگان، بررسی جایگاه دختران در خانواده از دیدگاه قرآن و اهل‌بیت(ع)، نمایش و طنز، انجام مسابقات ورزشی مختلف و همایش پیاده‌روی خانواده‌ها و بازنشستگان نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه است.

وی در پایان تأکید کرد: از ظرفیت‌های تبلیغی از جمله بیلبوردها و عرشه‌های پل با محوریت حکمت‌های رضوی و طرح‌های فاخر فرهنگی در منظر دید شهروندان به مناسبت دهه کرامت استفاده شده است.
captcha