ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌های نشاط آفرین در جامعه
کد خبر: 3825212
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تأکید کرد:

ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌های نشاط آفرین در جامعه

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر ضرورت ایجاد خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌های نشاط آفرین در جامعه گفت: وجود خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌های نشاط آفرین بین مردم، زمینه‌ساز جذب حداکثری مردم به این برنامه‌ها خواهد شد.

به گزارش ایکنا ار کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 16 تیرماه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی کردستان، با تأکید بر ایجاد شور و نشاط در جامعه اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید از شعارها عبور کرده و برنامه‌های مناسبی را برای ایجاد شور و نشاط در مردم ایجاد کرد.


وی با اشاره به اینکه متاسفانه برنامه‌های نهادهای فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط بین مردم منسوخ شده و جدید نیست، افزود: خلاقیت، ابتکار و فعالیت بیشتر برای برنامه‌ریزی فعالیت‌هایی که در راستای ایجاد شور و نشاط در مردم لازم است باید مورد توجه قرار گیرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه برخی رفتارهای مسئولان نسبت به آموزه‌های دینی ریاکارانه است، عنوان کرد: برخورد با بی‌حجابی یا موسیقی توسط برخی مسئولان منجر به نگرانی آنها برای خودشان است که مبادا مورد بازخواست کسی قرار بگیرند.


حجت‌الاسلام کرمی توجه به ظرفیت‌های فضای مجازی را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تاکنون هر دوره‌ای در حوزه فضای مجازی برگزار شده علیه آن بوده و باید فرصت‌های فضای مجازی و مزیت‌های آن نیز بازگو شود.


وی اعلام کرد: در راستای امر تبلیغ باید از فضای مجازی استفاده ببریم، چرا که بخش عمده‌ای از زندگی مردم در فضای مجازی می‌گذرد.


حجت‌الاسلام سید محمد سادات، معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه استان کردستان نیز در ادامه عنوان کرد: باید از فضای مجازی بهترین استفاده را برد و بتوانیم از فرصت‌های این فضا برای پیشبرد اهداف بهره ببریم.


وی بیان کرد: اسلام دین شادی‌ و زیبایی‌هاست اما در مواجهه با تمدن غرب نمی‌توانیم از صنعت و پیشرفت‌های آنها رویگردان شویم‌.


معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه استان کردستان عنوان کرد: همایش بزرگ قرآن و عترت با حضور مشاور مقام معظم رهبری و معاون وزارت ارشاد 19 تیرماه جاری در مجتمع فجر برگزار خواهد شد.


وی عنوان کرد: با پیشینه‌ای که کردستان در زمینه قرآن‌های تاریخی دارد می‌تواند به قطب قرآن کریم تبدیل شود که می‌طلبد در کنار همایش‌ها و کنگره‌های بزرگ به فعالیت‌های قرآنی نیز توجه شود.


فاطمه سهرابی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: در صورت امکان در تمام همایش‌ها یک مشاور از ستاد شئون حضور داشته باشد تا اگر نیاز بود مشاوره‌ای در همایش‌ها در راستای حفظ شئونات اسلامی ارائه شود.


یادآور می شود؛ در حاشیه این جلسه نمایشگاهی با عنوان حقوق بشر آمریکایی به تصویر کشیده شد.
انتهای پیام

captcha