۲۱ درصد مساحت شهر کرمان تحت پوشش دفاتر تسهیل‌گری است
کد خبر: 3825374
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کامیاب مقدس:

۲۱ درصد مساحت شهر کرمان تحت پوشش دفاتر تسهیل‌گری است

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان و مجری طرح دفاتر تسهیل‌گری استان کرمان گفت: ۱۳.۶ درصد جمعیت و ۲۱ درصد مساحت شهر کرمان تحت پوشش فعالیت دفاتر تسهیلگری قرار دارد و مسئولان و به‌ویژه استاندار کرمان حمایت خوبی از فعالیت‌های این دفاتر داشته‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا کامیاب مقدس، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان و مجری طرح دفاتر تسهیل‌گری استان کرمان امروز دوشنبه، 17 تیرماه در نشست مدیران و کارشناسان دفاتر تسهیل‌گری شهر کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دفاتر تسهیلگری شهر کرمان از ابتدای سال گذشته به‌همت جهاددانشگاهی استان کرمان و با نظارت عالیه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان فعال شدند و کار این دفاتر از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار بود که همکاران متخصص ما در این دفاتر با همه وجود پای کار بوده‌اند.
وی افزود: جهاددانشگاهی در استان کرمان مجری طرح‌های متعددی در سطح کلان استان کرمان بوده و با تدوین طرح آمایش، دیتابیس قوی و منحصربه فردی از جنبه‌های گوناگون با تحلیل‌های مختلفی در زمینه توسعه استان کرمان در اختیار دارد.
کامیاب مقدس تصریح کرد: همچنین سند توسعه فرهنگی اجتماعی استان توسط جهاددانشگاهی تدوین شده که از پشتوانه این اطلاعات و اشرافی که نسبت به شهر و استان کرمان در پی تدوین این سند داشته‌ایم، حداکثر استفاده را برای عملکرد بهتر در دفاتر تسهیل‌گری کرده‌ایم.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان و مجری طرح دفاتر تسهیل‌گری استان کرمان بیان کرد: 13.6 درصد جمعیت و 21 درصد مساحت شهر کرمان تحت پوشش فعالیت دفاتر تسهیل‌گری قرار دارد و مسئولان و به‌ویژه استاندار حمایت خوبی از فعالیت‌ها داشته‌اند.
وی با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های دفاتر تسهیلگری شهر کرمان تأکید کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی مختلف در همین راستا امضا‌ شده است که کمک‌های مؤثری به فعالیت این دفاتر داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha