اقدامات دفاتر تسهیل‌گری مورد قبول مردم قرار گرفته است
کد خبر: 3825380
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

اقدامات دفاتر تسهیل‌گری مورد قبول مردم قرار گرفته است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان گفت: امروز خوشحال هستیم که اقدامات موفق دفاتر تسهیل‌گری مورد قبول همه دستگاه‌های اجرایی و از آن مهم‌تر مردم قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از کرمان، زهرا موسی‌پور، مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان امروز دوشنبه، 17 تیرماه در نشست مدیران و کارشناسان دفاتر تسهیل‌گری شهر کرمان با رستم‌وندی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به عملکرد موفق و خوب دفاتر تسهیل‌گری در استان کرمان گفت: امروز خوشحال هستیم که اقدامات موفق دفاتر تسهیل‌گری مورد قبول همه دستگاه‌های اجرایی و از آن مهم‌تر مردم قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان افزود: این دفاتر در تسهیل امور اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در این مناطق کمک کرده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان با بیان اینکه این وظیفه‌ را جوانان نسل سوم انقلاب به دوش می‌کشند و این اقدامات با کمک آن‌ها در حال انجام است، بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در این دفاتر حرکت جهادی و روند رو به رشد توسعه را ادامه بدهیم.
وی با بیان اینکه تعامل خوبی در استان بین دفاتر تسهیل‌گری برقرار شده است و شهرستان‌های دیگر استان نیز خواهان راه‌اندازی این دفاتر هستند، اظهار کرد: امیدواریم مدیران و کارشناسان این دفاتر با ادامه عملکرد موفق خود کارنامه درخشانی را برای خود ثبت کنند.
موسی‌پور با اشاره به اینکه با توجه به نظارت‌های انجام شده از عملکرد این دفاتر راضی هستیم، تأکید کرد: امسال کار دفاتر ما سخت شده است زیرا باید موفقیت سال گذشته را حفظ کرده و موفقیت‌های بیشتری را هم در امسال کسب کنیم.
انتهای پیام

captcha