دعوت اتحادیه تشکل‌های قرآنی از مؤسسات بدون هماهنگی با اتحادیه‌های استانی
کد خبر: 3825501
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
خاکساری‌هرندی خبر داد:

دعوت اتحادیه تشکل‌های قرآنی از مؤسسات بدون هماهنگی با اتحادیه‌های استانی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان از تماس‌های اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور با مؤسسات این استان خبر داد.

دعوت اتحادیه تشکل‌های قرآنی از مؤسسات بدون هماهنگی با اتحادیه‌های استانی

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به وعده شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای اعلام موضع خود در زمینه ادغام اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی کشور، ادامه داد: پیرو بحث طولانی و واقعاً رنجش‌آور ادغام که همه را از کار‌های اصلی بازداشته است، حدود سه هفته گذشته که مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور در جوار حرم امام خمینی(ره) و پس از آن تجمع اعتراضی نمایندگان مؤسسات در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد، مقرر شد تا ظرف دو هفته، این بحث تعیین تکلیف شده و روز شنبه، 15 تیرماه بیانیه‌ای منتشر شود.
وی با تأکید بر اینکه از شنبه خیلی از استان‌ها پیگیر این موضوع بودند، بیان کرد: هنوز گره از کار اول برنداشته شده که متأسفانه، شاهد هستیم که اخیراً با مؤسسات استان اصفهان(که قطعا در دیگر استان‌ها نیز این موضوع را شاهد هستیم)، تماس‌هایی از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور با موضوع حضور در مجمع عمومی طی روزهای 26 و 27 تیرماه در تهران گرفته ‌شده است در حالی که در استان‌ها تنها یک اتحادیه دارای مجوز ثبت رسمی آن هم با عنوان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ هنری قرآن و عترت وجود دارد و قبل از تماس با مؤسسات باید با ما هماهنگی صورت می‌گرفت. مدیران بسیاری از مؤسسات استان با دفتر اتحادیه استان تماس گرفتند و این پرسش را داشتند که این موضوع مجمع چیست؟ 
وی ادامه داد: چرا باید اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، بدون هماهنگی موجب ایجاد تشتت بین استان‌ها شود و برنامه مجمع عمومی بگذارد، حال آنکه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در استان‌ها بدون ثبت رسمی بوده است. واقعاً چه کسی پاسخگوی هزینه‌ها و وقت‌هایی است که صرف موضوع ادغام شده است؟
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha