فعالیت ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور
کد خبر: 3825564
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

فعالیت ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور

گروه فرهنگی - رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از فعالیت ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور خبرداد.

فعالیت ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور

حجت الاسلام حبیب الله ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: هم اکنون در سطح کشور ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری وجود داشته که حدود ۲۳ هزار از این کانون‌ها در سامانه«بچه‌های مسجد» ثبت نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این کانون‌های فرهنگی هنری دارای دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر عضو هستند، افزود: از ابتدای تیرماه امسال همه برنامه‌های کانون به ثبت رسید که تاکنون شمار آن به ۱۸ هزار فعالیت رسیده است.
وی با بیان اینکه مجوز کانون‌های غیرفعال در کشور لغو نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پس از بررسی ها تعداد کانون‌های غیر فعال یا نیمه فعال مشخص می‌شود که باید برنامه‌های بیشتری در جهت پویایی این کانون‌ها انجام شود.
وی با اشاره به اینکه هنوز برنامه‌ای برای راه اندازی کانون‌های مساجد در خارج کشور نداریم، یادآورشد: این مهم نیازمند تصمیم گیری در شورای سیاست گذاری کانون‌ها در کشور بوده اما طرح اخوت در مساجد لبنان و عراق اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha