دولت نارسایی‌های موجود در کشور را حل و فصل کند
کد خبر: 3825584
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
گلپایگانی:

دولت نارسایی‌های موجود در کشور را حل و فصل کند

گروه اجتماعی - نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت و مجلس، خدمتگذار مردم هستند، تأکید کرد: دولت و مجلس باید نارسایی‌های موجود در کشور را حل و فصل کنند تا ملت ایران در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهند.

دولت نارسایی‌های موجود در کشور را حل و فصل کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، آیت‌الله‌العظمی سیدهاشم بطحائی گلپایگانی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز، ۱۷ تیر ماه، در نشست چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در محل فرهنگسرای جوان ارومیه به‌همت سازمان مردم‌نهاد جوانان پویش راه امید برگزار شد، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب، هیچ استقلالی در مملکت وجود نداشت و از نظر بهداشت نیز به هند و پاکستان وابسته بودیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در بین تمامی پنج قاره جهان بسیار خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: انقلاب از نقطه‌ای شروع شد که به حق ایران مخروبه بود و امروز تضعیف نظام به‌معنای تضعیف و پایمال کردن خون شهدا است.

آیت‌الله گلپایگانی ادامه داد: امروز نارسایی‌های موجود در نظام و انقلاب را نباید پای خدا و دین بگذاریم، اگر از خداوند ناامید شویم، هیچکس به داد ما نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس، خدمتگذار مردم هستند، تاکید کرد: دولت و مجلس باید نارسایی‌های موجود در کشور را حل و فصل کنند تا ملت ایران در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: انتظار ملت ایران و رهبری و روح والای امام و شهدا این است که این انقلاب صددرصد اسلامی بوده و ارزش‌های قرآن و سیره و سنت پیامبر(ص) از نظر معنویت و اخلاق و آداب و رسوم اجتماعی در کشور حاکم باشد.
انتهای پیام

captcha