هفت طرح رونق توليد در دستور كار وزارت صمت قرار گرفته است
کد خبر: 3825640
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

هفت طرح رونق توليد در دستور كار وزارت صمت قرار گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر که ٧ طرح رونق توليد در دستور كار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است، بايد هم‌افزايی را توسعه دهيم.

هفت طرح رونق توليد در دستور كار وزارت صمت قرار گرفته استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدرضا مس‌فروش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز گذشته، 17 تیرماه در نشست تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت در اتاق بازرگانی، اظهار کرد: در حال حاضر که ٧ طرح رونق تولید در دستور كار وزارت صمت قرار گرفته، باید هم‌افزایی را توسعه دهیم. استاندار خراسان رضوى به‌عنوان هدیه‌ای برای استان شناخته شده و می‌توان او را به‌عنوان قوى‌ترین استاندار ایران دانست.
وی افزود: من به‌عنوان یک کارمند قدیمی وزارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، از معادن فلزات آغاز کردم و در استان‌های مختلفی حضور داشتم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: به همین جهت براساس تجربه می‌توانم بگویم که اگر بتوانیم یک الگو براساس وفاق جمعی و متعادل‌سازی ایجاد کنیم و آن را در سراسر کشور ترویج دهیم، خدمت شایسته‌اى به اقتصاد كشور محسوب می‌شود.
در ادامه راضیه علیرضایی، رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی طی سخنانی گفت: در ابتدا به‌عنوان مدیر كارخانه‌اى صنعتى مشغول كار شدم كه ٣٠٠ كارگر و كارمند مرد داشتم، سپس اولین مدیر مسئول فنی بودم که از کارخانه بخش خصوصی وارد دولت و به‌عنوان كارشناس حوزه آموزش مشغول به كار شدم. اولین خانمى بودم كه در اداره قرعه به نام من افتاد تا به‌عنوان مسئول آموزش مجتمع آموزش عالی صنایع در مشهد در شیفت بعدازظهر كار كنم.
وی اضافه کرد: در همین ایام بود که اولین رئیس اداره اقتصادی سازمان صنایع و معادن شدم و سپس اولین زنى بودم كه به‌عنوان معاون امور صنایع مشغول كار شدم. بعد از آن به‌عنوان اولین خانم سرپرست صنایع معادن استان به كار خود ادامه دادم و تجربه‌هاى زیادى كسب كردم تا حکم ریاست سازمان صمت استان را توسط محمدرضا نعمت‌زاده وزیر وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت در آن زمان دریافت کردم و امروز اولین زنى هستم كه كلمه تغییر پست را پذیرفتم.
رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: نكته مهمى كه باید به آن اشاره كنم این است که حضور علیرضا رشیدیان استاندار سابق خراسان رضوی موجب شد شیوه جدید برخورد و ارتباط با مدیر زن شکل بگیرد و این احترام شالوده مدیریت مردانه استان برای مدیریت زنان بود و همه مردان حتی مدیران نظامی لطف و تكریم زیادى به من داشتند. حمایت و همكارى خانواده و همسرم نیز در طى این مسیرها بسیار مؤثر بوده است.
وی با بیان اینکه سختی‌های زیادی در ادغام مجمع تولیدی و توزیعی را تحمل کردم، بیان کرد: ما زنان رشد خواهیم كرد، به شرطى كه تغییر را بپذیریم و من امروز براى استقبال از محمدرضا مس‌فروش اینجا هستم. خوشحالم كه تجربه ٤٠ ساله‌ام را به دست ایشان می‌سپارم و امیدوارم بانوان این جمع، رفتن را مانند آمدن یاد بگیرند و من همچنان در حوزه صنعت و اصناف فعال خواهم بود.

انتهای پیام

captcha