انقلاب اسلامی ماه‌های پایانی فشارهای اقتصادی اسکتبار را طی می‌کند
کد خبر: 3825653
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
استاد جامعةالمصطفی(ص) العالمیه:

انقلاب اسلامی ماه‌های پایانی فشارهای اقتصادی اسکتبار را طی می‌کند

گروه حوزه های علمیه – حجت‌الاسلام مجتهدزاده، با تأکید بر این که انقلاب اسلامی در سال‌ها و ماه‌های پایانی فشارهای اقتصادی استکبار جهانی به سر می‌برد، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر انقلاب اسلامی با رشد علمی چشم‌گیر به جهانیان معرفی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتهدزاده در نشست علمی «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به نیازهای روزافزون عصر جدید، همگان در قبال گفتمان الهی انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی برعهده داریم.
وی افزود: تحصیل علوم دینی همواره با فقر همراه بوده، از این رو، طلاب و دانش‌پژوهان علوم دینی هیچ‌گاه نباید نگران این ناملایمات گذرا باشند.

استاد حوزه علمیه قم بیانیه گام دوم انقلاب را تجلی هویت اصیل انقلاب اسلامی عنوان کرد و با اشاره به وضعیت ایران پیش از انقلاب اسلامی، خودباختگی فرهنگی، خودفروختگی سیاسی، وابستگی نظامی و ... را از شاخصه‌های آن دوران برشمرد.

مجتهدزاده ضمن تبیین سرگذشت چهل ساله انقلاب اسلامی و با بیان این که امپراتوری رسانه‌ای استکبار جهانی، دنیا را به فساد کشانده است، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب دلایل روشنی برای آینده فاخر انقلاب اسلامی تبیین کرده‌اند.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جایگاه علمی ایران را به درستی تبیین کرده‌ و علم را موهبتی انتقال‌یافتنی به ملت‌های دیگر معرفی می‌کنند

استاد حوزه علمیه، داشتن تجربه، تربیت نیروی انسانی کارآمد، برخورداری از تکنولوژی‌های روز و فعال‌سازی ظرفیت‌های مترقی را از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جایگاه علمی ایران را به درستی تبیین کرده‌ و علم را موهبتی انتقال‌یافتنی به ملت‌های دیگر معرفی می‌کنند.

وی با تأکید بر این که ایران با ورود قوی در عرصه داروسازی، نظام درآمدزایی غیرانسانی از بیماری و صنعت دارو را که به ابزار درآمدی صهیونیست‌ها تبدیل شده، به چالش کشیده است، اظهار کرد: رویارویی انقلاب اسلامی و استکبار جهانی سالیان سال است که آغاز شده و این تقابل اکنون در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha