برگزاری مسابقه «کرامت آسمانی» در ایجرود
کد خبر: 3825655
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

برگزاری مسابقه «کرامت آسمانی» در ایجرود

گروه فرهنگی ــ مدیر اداره ارشاد ایجرود گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌ الرضا(ع) مسابقه کتابخوانی در شهر زرین‌آباد ایجرود برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «کرامت آسمانی» در ایجروداحسان پیشکاری، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی است برای معرفی زندگینامه، سیره و معارف رضوی است تا بتوانیم از زندگی ائمه معصومین(ع) و دریای معرفت آنان بهره جوییم.

این مسئول از مسابقه کتابخوانی با عنوان «کرامت رضوی» در شهر زرین‌آباد خبر داد و گفت: تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و آشنایی هر چه بیشتر با روحیه کرامت و بخشندگی از اهداف این مسابقه است.

وی بخشندگی و ترغیب فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم خصوصاً نسل جوان امروز را از دیگر اهداف این مسابقه برشمرد و افزود: انتقال پیام‌های دینی و آشنایی مردم با سیره زندگی ائمه اطهار (ع) در قالب جذاب مانند مسابقات از شیوه‌های مؤثر کار فرهنگی است.

پیشکاری یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه و دریافت سئوالات و فرم پاسخ‌نامه مربوطه تا 24 تیرماه سال جاری به دبیرخانه این اداره مراجعه و به برندگان این مسابقه به قید قرعه و به رسم یاد بود هدایایی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha