حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو توجه به تولیدات ملی است
کد خبر: 3825717
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو توجه به تولیدات ملی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو توجه به تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان و استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود با مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد‌نظر مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدامان‌الله حسینی‌صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، در همایش فصلی مسئولاین نمایندگی ولی‌فقیه در رده‌های سپاه حضرت قم ربنی‌هاشم(ع) و مسئولان تعلیم و تربیت بسیج استان که امروز، 18 تیرماه در مجتمع کوثر سامان برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: با تشکیل حوزه‌های علمیه بزرگ در جوار حرم‌ها مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، افراد بزرگی رشد کرده‌اند و باعث هدایت و تحول جوامع بشری شده‌اند، که حضرت امام خمینی(ره) نمونه‌ای از این افراد بزرگ است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، با بیان اینکه حرم امامزاده حضرت احمدبن موسی( ع) در شیراز نیز یکی دیگر از حرم‌های تأثیرگذار در کشور است، افزود: بقاع متبرکه و آستان مطهر اهل بیت(ع) در کشور ما منشأ خیر و برکت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل سیاسی روز منطقه و مسئله معامله قرن اشاره کرد و افزود: قدس متعلق به جهان اسلام است؛ مسئله معامله قرن از سوی رئیس جمهور آمریکا برای محو کردن فلسطین طراحی شده است.

‌حسینی‌صدر‌ با اشاره به مفاد معامله قرن، ادامه داد: قرار دادن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با هدف محول قبله اول مسلمین، بخشیدن بلندی‌های جولان سوریه به رژیم اشغالگر صهیونیستی، ممنوعیت داشتن ارتش از سوی فلسطینی‌ها، خلع سلاح گروه‌های جهادی، از مفاد این توطئه دشمنان اسلام و مسلمین است.

وی به بحث مسایل روز داخلی و موضوع تحریم‌های ظالمانه ملت بزرگ ایران اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: برخورد قاطعانه در برابر نقض پیمان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، کمترین انتظار از دولتمردان جمهوری اسلامی است.

‌حسینی‌صدر تأکید کرد: اروپایی‌ها بسیار بدتر از آمریکایی‌ها در موضوع برجام عمل کردند و دل بستن به آنها اشتباه بزرگ است‌ و این دولت‌ها بیشتر نگران این هستند که امتیازاتشان که به واسطه برجام به دست آمده را از دست بدهند.

وی‌ گفت: خروج از برجام، بهترین کاری بود که دولتمردان ما می‌توانستند بعد از خروج آمریکا از برجام انجام دهند و این همه مدت امور کشور را معطل نمی‌گذاشتند؛ زیرا امیدی به اروپایی‌ها برای برآورده کردن انتظارات اقتصادی ما نیست و حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو توجه به تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان و استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود با مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

captcha