جزوه «تشکیلات دخترانه» منتشر شد
کد خبر: 3825732
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

جزوه «تشکیلات دخترانه» منتشر شد

گروه دانشگاه ــ سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی(کالک)، به منظور ثبت تجربیات ارزشمند دانشجو‌های فعال در تشکل و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر برای اولین‌بار در حوزه بانوان، جزوه‌ تشکیلات دخترانه را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ جزو‌ه تشکیلات دخترانه، با توجه به جایگاه زن در تشکیلات و نگاه تمدنی ویژه‌ای که انقلاب‌ اسلامی نسبت به بانوان دارد و نیز توجه به اقتضائات خاص ایشان، برای انجام کار تشکیلاتی، جمع‌آوری،‌ نگارش و تدوین شده است.

ثبت تجربیات دختران بسیج دانشجویی کشور گامی است که «تشکیلات دخترانه» در این زمینه برداشته تا بعد از آن با ثبت تجربه از بانوان سایر تشکل‌های دانشجویی در جهت مسیر تکامل و تعالی این قشر، پیشتاز باشد.

انتشار این جزوه‌، نتیجه‌ مصاحبه با بیش از ۴۰ دانشگاه مطرح و شاخص در کشور و نیز دریافت قریب به ۲۰۰ تجربه‌ تشکیلاتی از آن‌ها در زمینه جذب، نقش‌آفرینی و مدیریت ویژه‌ دختران است.

مجموعه‌ کالک در نظر دارد تا در گام‌های بعدی به ارائه‌ راهکار به جهت مرتفع کردن دغدغه‌مندی و رشد سطح فعالیت بانوان فعال در تشکلات دانشجویی بپردازد.

علاقه‌مندان برای تهیه جزوه‌ تشکیلات دخترانه می‌توانند با مراجعه به سایت کالک به نشانی www.kalk.ir آن را دریافت کنند و یا برای دریافت مستقیم این محتوا به پایگاه اطلاع‌رسانی https://kalk.ir/doc/package/۱۰۵۵/ مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
captcha