تلاوت «محمد صدقی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3825820
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

تلاوت «محمد صدقی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ دویست و سی و یکمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول عصر امروز، 18 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دویست و سی و یکمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «تداوم دهه کرامت» عصر امروز سه‌شنبه، 18 تیرماه برگزار می‌‌شود.
در این مراسم که از ساعت 18:45 تا ۲۰:۳۰ در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار می‌شود، محمد صدقی، قاری قرآن کریم به تلاوت آیات کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد، امام‌جمعه شهرستان علی‌آباد کتول نکات تفسیری آیات تلاوت شده را بیان می‌کند. همچنین، برنامه ترتیل‌خوانی جزء پنجم قرآن کریم نیز توسط محمدحسن خلیلی اجرا خواهد شد.
در بخش پایانی این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه‌های مختلفی همچون قرعه‌کشی و اهدای جوایز به همراه پذیرایی افطار تبرکی اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha