«خیرات نان» به مناسبت دهه کرامت در متروی تهران برپاست
کد خبر: 3825849
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

«خیرات نان» به مناسبت دهه کرامت در متروی تهران برپاست

گروه جامعه ــ به مناسبت دهه کرامت، پیشخوان‌های جذب حامی برای كمك به نیازمندان با عنوان «خیرات نان» به همراه برنامه‌های هنری و فرهنگی در متروی تهران در حال اجراست.

به گزارش ایکنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، به مناسبت دهه كرامت و همزمان با سال‌روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) نمایشگاه عكس رضوی به مدت 20 روز در هشت ایستگاه مترو برپا است.

این نمایشگاه‌ها با عنوان جشنواره رضوی در ایستگاه شادمان، میدان جهاد و میدان حضرت ولیعصر(عج) با عنوان معصومه بهشت، ایستگاه راه آهن و پیروزی با عنوان بانوی كرامت، ایستگاه توحید با عنوان پوستر رضوی و ایستگاه میدان انقلاب اسلامی و فردوسی با عنوان نمایشگاه عكس هشت برپا است.

همچنین پیشخوان‌های جذب حامی برای كمك به نیازمندان با عنوان «خیرات نان» در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران با همكاری نهادهای خیریه و مردم نهاد «بنیاد وفاق سبزعلوی» و «موسسه نیكوكاران شریف» در حال فعالیت است.

در همین راستا ایستگاه‌های دكتر شریعتی،‌ میدان حضرت ولی عصر(عج)، تئاترشهر، شادمان و میدان انقلاب اسلامی از 17 تا 26 تیر ماه و ایستگاه‌های تجریش، میرداماد، شهید باقری، شهدا و پیروزی از 15 تا 20 تیر ماه 98 آماده دریافت كمك‌های مردمی هستند.

اجرای نمایش میدانی مردان نقره‌ای به مناسبت دهه كرامت

همچنین نمایش میدانی مردان نقره‌ای نیز در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود. این برنامه فرهنگی با هدف ارتقای آگاهی و شناخت مسافران از الگوهای دینی و زندگی ائمه(ع) از طریق اجرای نمایش توسط گروه‌های هنری در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار می‌گیرد. ایستگاه‌های متروی تجریش، شهید بهشتی، ‌امام خمینی(ره)، شهرری، صادقیه، امام حسین(ع)، تئاترشهر، میدان حضرت ولی عصر(عج)، میدان آزادی و میدان شهدا از 17 تا 20 تیر ماه 98 از ساعت 9 تا 18محل اجرای برنامه هنری مردان نقره‌ای است.

انتهای پیام

captcha