سوادآموزی یک نهضت دینی و یک وظیفه اسلامی است
کد خبر: 3825902
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

سوادآموزی یک نهضت دینی و یک وظیفه اسلامی است

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نهضت سواد آموزی را یک نهضت دینی و یک وظیفه اسلامی معرفی کرد و گفت: برای گسترش سواد و زدودن بی‌سوادی، همه باید احساس مسئولیت کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، صباح قاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان امروز، 18 تیرماه در بررسی عملکرد مؤسسات طرف قرارداد سواد آموزی، نهضت سواد آموزی را یک نهضت دینی و یک وظیفه اسلامی دانست و بیان کرد: برای گسترش سواد و زدودن بی سوادی باید همه احساس مسئولیت کنند.
وی افزود: با تلاش در راستای سوادآموزی تمام افراد جامعه می توان شاهد شکوفایی استعدادهای باشیم که تا الان از خدمات آموزشی دور بودند.
قاسمی سوادآموزی را از حقوق مسلم شهروندی عنوان کرد و افزود: اگر به دنبال توسعه همه جانبه در کشور هستیم باید به سواد آموزی که عامل عدالت اجتماعی و از ابزارهای اولیه هر نظام اسلامی است، بها دهیم.
ابراهیمی، کارشناس مسول قراردادها و امور واگذاری‌های سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از روند اجرای قراردادها و واگذاری‌های سواد آموزی توسط مؤسسات پیمانکاری در سال 96- 95 بازدید کردند و عملکرد این مؤسسات را مورد بررسی قرار دادند.
انتهای پیام

captcha