البرزی‌ها تا ۲۰۰ سال آینده نگران دفن اموات خود نباشند
کد خبر: 3825905
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

البرزی‌ها تا ۲۰۰ سال آینده نگران دفن اموات خود نباشند

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از افتتاح فاز اول آرامستان بهشت علی(ع) خبر داد و گفت: با تکمیل فاز‌های مختلف این آرامستان البرزنشینان تا ۲۰۰ سال می‌توانند اموات خود را در این مجموعه دفن کنند.

البرزی‌ها تا 200 سال آینده نگران دفن اموات خود نباشند

حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته، از 31 تیرماه تدفین اموات در آرامستان بهشت علی(ع) آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول این آرامستان ادامه داد: آرامستان بهشت(ع) در فازهای مختلفی تعریف شده که فاز اول آن در اواخر این ماه به بهره‌برداری می‌رسد که همزمان با آن دفن اموات در این مجموعه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اظهار کرد: فاز اول پروژه آرامستان جامع استان حدود 66 هکتار وسعت دارد که شامل امکانات اولیه از جمله آبخوری، سرویس بهداشتی، ساختمان موقت پذیرش و... است.

عسگری ادامه داد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و 100 قبر دو طبقه در این آرامستان آماده شده و با آغاز روند تدفین، نه تنها کرجی‌ها بلکه دیگر البرز نشینان نیز می‌توانند اموات خود را در این آرامستان دفن کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در حال تکمیل است، از مدتی قبل روند احداث آرامستان جامع استان که همان بهشت علی(ع) آغاز شده که با تکمیل فازهای مختلف آن البرزنشینان تا بیش از 200 سال می‌توانند اموات خود را در این مجموعه دفن کنند و در این خصوص دغدغه نداشته باشند.
انتهای پیام

captcha