برگزاری ۱۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فردیس
کد خبر: 3825906
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

برگزاری ۱۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فردیس

گروه اجتماعی ــ جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه(س) فردیس از برگزاری ۱۰ ویژه‌برنامه هفته عفاف و حجاب در پایگاه‌های بسیج خواهران این شهرستان خبر داد.

10 ویژه‌برنامه هفته عفاف و حجاب در فردیس برگزار می‌شود

فاطمه دریکوندی، جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه(س) فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب اظهارکرد: در این هفته بیش از ۱۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه اجرا می‌شود که برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه با محوریت عفاف و حجاب و آشنایی با هجمه‌های دشمنان، برگزاری مسابقه با موضوع حجاب، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان با موضوع عفاف و حجاب، نشست روشنگری با موضوع عفاف و حجاب و برگزاری جلسات امر به معروف با محوریت حجاب از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه(س) فردیس در ادامه با اشاره به توطئه استكبار جهانی برای كمرنگ كردن ارزش‌ها در قالب تهاجم فرهنگی، گفت: هنر بسيج مقابله با برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن است، اگر امروز در زمينه ترويج عفاف و حجاب و مكارم اخلاقی تلاش نكنيم، چند سال آينده آسيب‌های اجتماعی بيشتری خواهيم داشت.

دریکوندی با تأکید بر اینکه تامین سلامت جامعه، سلامتی نسل آینده و نشر ارزش‌های واقعی و والا با حجاب ممکن می‌شود، اظهار کرد: رعایت حجاب بیانگر آن است که این امر در جامعه ارزشمند و تاثیرگذار و سازنده بوده و عملی شایسته نزد خدای متعال است.

وی با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب نباید فقط به زنان بسنده کرد، گفت: مردان نیز به عنوان همسر، پدر و برادر نقش مهمی را در موضوع عفاف و حجاب خانواده ایفا می‌کنند.

دریکوندی گفت: در خانواده‌ای که پدر، همسر و برادر به موضوعات و مسائل عفاف و حجاب حساس هستند، موضوع عفاف و حجاب بسیار راحت‌تر جاری می‌شود.
جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه(س) فردیس بیان کرد: همه وظیفه داریم در راستای عفاف و حجاب گام برداریم، زیرا رعایت این موضوع، جامعه را مستحکم کرده و نشاط اجتماعی را نیز به وجود آورده و در دوام خانواده‌ها موثر است.
انتهای پیام

 

captcha