فعالیت نهاد تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در ۵۵ نقطه کشور
کد خبر: 3825920
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

فعالیت نهاد تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در ۵۵ نقطه کشور

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در کشور با اشاره به فعالیت این نهاد مردمی در ۵۵ نقطه‌ی کشور گفت: کار اصلی ما ارائه منظومه فکری رهبران انقلاب به مردم است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام اسماعیل فخریان، مدیر تبیین منظومه‌ فکری مقام معظم رهبری در کشور در سمینار تبیین منظومه‌ فکری انقلاب که شامگاه گذشته، 18 تیرماه در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت این نهاد مردمی در ۵۵ نقطه‌ کشور اظهار کرد: کار اصلی ما ارائه منظومه‌ فکری رهبران انقلاب به مردم است.

وی افزود: طرح تبیین منظومه فکری رهبری برای اولین بار به منظور دست‌یابی به افکار رهبری اجرا می‌شود؛ هدف طرح تبیین، دریافت تاریخ انقلاب از کسانی که متولی شکل گیری آن بوده‌اند و حرکت در مسیری که امام و رهبری ترسیم کرده‌اند، است.

مدیر تبیین منظومه‌ فکری مقام معظم رهبری در کشور بیان کرد: در همین زمینه برای آشنایی مردم با نحوه صحیح گفتمان انقلاب اسلامی و تفکرات رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) گام بر می‌داریم.

وی بیان کرد: نمایندگی‌های ما در سراسر کشور با نهاد‌ها و ادارات فرهنگی در ارتباط هستند و با همکاری آن‌ها سمینار‌های تخصصی برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام فخریان‌ با اشاره به سطح پایه سیر مطالعاتی، یادآور شد: مخاطبان سطح پایه عموم مردم از سن 18 سال و به شرط دارا بودن مدرک دیپلم هستند، البته در کنارسطح پایه سیر مطالعاتی، منظومه فکری رهبری را برای مخاطبان 12 تا 17 سال نیز ارائه می‌دهیم.
انتهای پیام

captcha