کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3825937
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» در اهواز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» با موضوع مجموعه الگوها و سؤالات همسرگزینی مبتنی بر آموزه‌های دینی برای اولین‌بار در کشور در اهواز برگزار می‌شود.

آموزش الگوها و سؤالات همسرگزینی مبتنی بر آموزه‌های دینی در اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» با موضوع راهبردها و راهکارهای انتخاب همسر از برنامه‌های اندیشکده سبک زندگی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی که ویژه دانشجویان برگزار می‌شود، مجموعه الگوها و سؤالات همسرگزینی مبتنی بر آموزه‌های دینی برای اولین بار در کشور آموزش داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین عباسی‌اصل، محقق سبک زندگی مدرس این کارگاه آموزشی است. مهلت ثبت نام در این دوره تا 25 تیر اعلام شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه عبارت «هنر زندگی» را به سامانه پیامکی 3000720072 ارسال کنند.

 کارگاه آموزشی «هنر زندگی اسلامی» قرار است طی هشت جلسه، دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌‌ها ساعت 18 تا 20 در امانیه خیابان دز، پلاک 111 تشکیل شود.

گفتنی است، از دیگر برنامه‌های اندیشکده سبک زندگی اسلامی در اهواز، دوره آموزشی «بازخوانی قرآن، بازسازی زندگی» است که از 26 خرداد با موضوع آموزش مبانی سبک زندگی اسلامی در حال برگزاری است.

اندیشکده سبک زندگی اسلامی خوزستان با هدف ارائه الگوی جامع زندگی تاکنون 12 دوره عمومی و تخصصی سبک زندگی، 15 جلسه ماهانه در موضوع تاریخ سبک زندگی با حضور اندیشه‌جویان و 40 نشست ماهیانه با موضوع سبک زندگی در اهواز برگزار کرده است. تولید بیش از 40 جزوه آموزشی، بیش از 30 تابلوی اینفوگرافی در زمینه سبک زندگی و بیش از 20 مقاله در پاسخ علمی و عملی به سؤالات مقام معظم رهبری توسط اندیشه‌جویان از دیگر فعالیت‌های این اندیشکده بوده است.

انتهای پیام

captcha