خاطرات و دستاوردهای دوران آزادگی به نسل جوان منتقل شود
کد خبر: 3825950
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

خاطرات و دستاوردهای دوران آزادگی به نسل جوان منتقل شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تأکید بر انتقال خاطرات و دستاوردهای دوران آزادگی به نسل جوان گفت: آزادگان با مجاهدت خود به اسلام عزتی دوباره بخشیدند.

آزادگان با مجاهدت خود به اسلام عزتی دوباره بخشیدندبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، 18 تیرماه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با تجلیل از صبر و استقامت آزادگان در زندان رژیم بعث عراق اظهار کرد: آزادگان با مجاهدت خود به اسلام عزتی دوباره بخشیدند.

فاضلی تصریح کرد: دوران اسارت که به‌حق دوران آزادگی نام گرفت، دوران افتخار هر آزاده‌ای است که توانست در سختی‌های طاقت‌فرسای زندان‌های رژیم بعث عراق پله‌های ترقی و تعالی را پشت سر گذارد.

وی ادامه داد: انتقال خاطرات و دستاوردهای دوران آزادگی به نسل جوان و نوجوان جامعه لازم و ضروری است و آزادگان باید تلاش کنند تا این مجموعه ارزشمند را به آیندگان منتقل کنند.

فاضلی با اشاره به لزوم بزرگداشت این روز تاریخی افزود: بنیاد در راستای وظیفه ذاتی خود در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، همه‌ساله برنامه‌های متنوعی را در سطح استان به اجرا درمی‌آورد و امسال نیز قصد دارد با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این جهت گام بردارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد برگزاری همایش سراسری آزادگان، تجلیل از خانواده‌های آنان، معرفی نخبگان و دیدار و تجلیل مدیران از آزادگان را از عمده برنامه‌های این مناسبت در استان اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha