حضور خادمان رضوی در بیمارستان‌های بیرجند
کد خبر: 3825957
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

حضور خادمان رضوی در بیمارستان‌های بیرجند

گروه اجتماعی ــ خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) با حضور در بیمارستان‌های ولیعصر(عج)، امام رضا(ع) و رازی بیرجند از بیماران عیادت و دلجویی کردند.

استشمام عطر خوش رضوی در بیمارستان‌های بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، شب گذشته، 18 تیرماه با حضور در بیمارستان‌های ولیعصر(عج)، امام رضا(ع) و رازی بیرجند از بیماران عیادت و دلجویی کردند.

کاروان خدام رضوی با حضور در این مراکز آموزشی ـ درمانی بر بالین بیماران حاضر شده و برای سلامتی آن‌ها دعا کرده و نمک و نبات متبرک رضوی به بیماران و همراهان اهدا کردند.

خادمان حرم امام رضا(ع) از بخش‌های مختلف اطفال، آی‌سی‌یو، اورژانس، آی‌سی‌یو اطفال، روانپزشکی و داخلی بازدید کردند و اشک چشم بیماران و دعای سالمندان بیمار در بیمارستان‌ گویای ارادت خاص آن‌ها نسبت به امام رضا(ع) و خادمان ایشان داشت.

همچنین در حاشیه برنامه بازدید از این بیمارستان‌ها نیز خدام حرم رضوی در گوش حدود 12 نوزاد تازه متولد شده اذان و اقامه گفتند و در حین اذان زمزمه‌های دعا و زیارت مردم حاضر در بیمارستان‌ فضای معنوی خاصی را ایجاد کرده بود. 

حجت‌الاسلام محسن شراهی، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز سلامتی را نعمت بزرگی دانست که باید قدر آن را بدانیم و یادآور شد: باید شکرگزار این نعمت خداوند باشیم و برای سلامتی بیماران دعا کنیم.

انتهای پیام

captcha