گام دوم انقلاب ‌فصل‌الخطاب مردم و مسئولان است
کد خبر: 3825982
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

گام دوم انقلاب ‌فصل‌الخطاب مردم و مسئولان است

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خلخال گفت: گام دوم انقلاب فصل‌الخطاب عمل مردم و مسئولان در ادامه استمرار انقلاب اسلامی است.

گام دوم انقلاب اسلامی فصل‌الخطاب مردم و مسئولین استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام جعفر توحیدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان خلخال، روز گذشته، 18 تیرماه در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین شهرستان خلخال که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گام دوم انقلاب فصل‌الخطاب عمل مردم، مسئولان و بسیجیان در ادامه استمرار انقلاب اسلامی است.

‌توحیدی با اشاره به توطئه دشمنان و نظریه‌پردازان غرب که اینگونه تصور می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران چهل‌سالگی خود را نخواهد دید، گفت: بر‌خلاف نظر دشمنان با تدبیر رهبر معظم انقلاب تمامی نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: با توجه به قدرت جمهوری اسلامی ایران اگر در چارچوب جغرافیایی جنگی شروع شود، قطعاً اگر شروع با آنان باشد پایان با آنان نخواهد بود.

‌توحید‌ی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان و ادامه دشمنی آنان گفت: در مراسم معارفه حجت‌الاسلام رئیسی به مسئولیت قوه قضائیه، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «شما در راستای تحقق گام دوم انقلاب در این مسئولیت در مبارزه با فساد اقتصادی در کشور منصوب می‌شوید» که این انتصاب پیام دارد.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز در سخنانی به اشاره به حرکت ارشمند شجره طیبه صالحین و افتتاحیه این طرح مبارک در شهرستان در زمینه غنی‌سازی اوقافت فراغت گفت: این برنامه‌ در سطح شهرستان خلخال در نزدیکترین پایگاه مقاومت شهری تا دورترین پایگاه مقاومت روستایی بسیج با مشارکت بسیجیان عضو حلقات صالحین اجرا خواهد شد.

اجرای سرود از سوی خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج ام کلثوم(س) و پخش کلیپ عملکرد قسمت تعلیم و تربیت و صالحین شهرستان خلخال از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین شهرستان خلخال در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهرستان بود.

انتهای پیام

captcha