‌مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور همدان برگزار شد
کد خبر: 3826065
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

‌مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور همدان برگزار شد

گروه اجتماعی ــ دبیر انجمن‌های دانشگاه پیام‌نور استان همدان از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه هم‌زمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این مراسم به همت گروه دانشجویی «سورنا» برای اولین بار با حضور ۲۰ زوج ‌برگزار شد.

برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور همدانعلی مسلم‌خانی، دبیر انجمن‌های علمی دانشگاه پیام‌نور استان همدان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: مراسم جشن ازدواج دانشجویی ویژه 20 زوج جوان در این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: در سال‌های قبل در مراسم‌ها به‌صورت نمادین از یک زوج جوان دعوت می‌شد تا در مراسم ازدواج دانشجویی حضور پیدا کنند اما امسال به همت گروه دانشجویی «سورنا» مراسم ازدواج دانشجویی با حضور این 20 زوج برگزار شد.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی هم‌زمان با جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج ساده و آسان با کمترین هزینه برای زوج‌های جوان و دانشجویان است.

مسلم‌خانی با بیان اینکه زوج‌های دانشجو قبل از جشن ازدواج دانشجویی در کارگاه‌های مشاوره‌ای و سبک زندگی که در بازه سه روزه از 15 تا 17 تیرماه که در مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور در نظر گرفته‌شده بود شرکت کردند، افزود: این زوج‌ها پس از مراسم با حمایت حامیان به ماه عسل خود اعزام می‌شوند.

دبیر انجمن‌های دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به اینکه این مراسم در دهه کرامت برگزار شد، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر برای جوانان کشور و دانشجویان که در شرف ازدواج هستند باید از تجمل‌گرایی دوری کرد و با برگزاری مراسم‌های ساده همانند مراسم‌های ازدواج دانشجویی نمایانگر و مشوق جوانان برای انجام این سنت نبوی باشیم.

برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور همدان

برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور همدان

برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور همدان
انتهای پیام

captcha