چهارمحال‌وبختیاری میزبان کرسی‌های تلاوت رضوی می‌شود
کد خبر: 3826084
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
همزمان با دهه کرامت؛

چهارمحال‌وبختیاری میزبان کرسی‌های تلاوت رضوی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری سه کرسی تلاوت رضوی در شهرستان‌های شهرکرد و بن به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

سید‌عبدالله میراحمدی، مسئول مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اعلام این خبر، گفت: ‌ کرسی‌های تلاوت رضوی به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کرسی‌های تلاوت رضوی روز شنبه، 22 تیرماه در شهرستان‌های شهرکرد و بن برگزار می‌شود، افزود: مهدی هدایتی‌فر، قاری ممتاز کشور و خادمان حرم رضوی مهمانان ویژه این کرسی‌های تلاوت هستند.

میراحمدی مسجد جامع روستای شیخ‌شبان را میزبان نخستین کرسی تلاوت رضوی در این روز دانست و اظهار کرد: این مراسم ساعت 18:30 عصر روز 22 تیرماه آغاز می‌شود.

مسئول مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه دومین کرسی تلاوت رضوی در شهرکرد برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم از ساعت 19:30 روز شنبه در مسجد جامع چالشتر آغاز شده و تا نماز مغرب و عشا ادامه دارد.

وی بقعه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد را سومین میزبان قاری ممتاز کشور و مؤذن حرم رضوی خواند و تصریح کرد: کرسی تلاوت رضوی با تلاوت مهدی هدایتی‌فر و مبتهل‌خوانی علی اسماعیلی همراه با آئین پرچم‌گردانی از سوی خادمین حرم مطهر رضوی نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری میزبان کرسی‌های تلاوت رضوی

انتهای پیام

captcha