بیت‌المقدس تنها مکان مقدسی است که در آن اجرای برنامه نداشته‌ام
کد خبر: 3826176
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
مجری برنامه‌های مذهبی:

بیت‌المقدس تنها مکان مقدسی است که در آن اجرای برنامه نداشته‌ام

گروه فرهنگی ــ مجری سیمای جمهوری اسلامی گفت: در همه حرم‌ها اجرای برنامه داشته‌ام و تنها قابی که تاکنون در آن اجرا نداشته‌ام، قاب بیت‌المقدس بوده است.

اجرای برنامه در همه حرم‌ها را داشته‌ام، به جز قاب بیت‌المقدسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، سیدکاظم احمدزاده، مجری توانمند صدا و سیما که در ایام دهه کرامت در حرم مطهر رضوی به اجرای برنامه می‌پردازد، اظهار کرد: 22 سال در ایام، مناسبت‌ها و در فصول مختلف سال در حرم مطهر رضوی اجرا داشته‌ام و حتی در اینجا سرمایی را تجربه کرده‌ام که اجرا را بسیار دشوار می‌کرد و حتی قادر به صحبت نبودیم.
وی با اشاره به خاطره‌ای از روزهای سرد اما شیرین اجرایش در آن ایام گفت: به خاطر دارم روز آخر که برنامه تمام شد، روی پشت‌بام و در مقابل حضرت ایستادم و به ایشان عرض کردم «آقاجان یک کارگر هم روز آخر دستمزدش را می‌گیرد و می‌رود ما را دست خالی برنگردان» و به لطف حضرت به خواسته‌ام رسیدم و البته ایشان لطف کردند و تصدق علینا کردند.
احمدزاده در پاسخ به تفاوت اجرا در قاب گنبد با اجرا در محیط‌های دیگر گفت: من دو قاب بیشتر نمی‌شناسم، یکی قاب اماکن متبرکه و دیگری قاب استودیویی و تاکنون در حرم‌های اهل بیت(ع) کربلا، سامرا، کاظمین، مکه، مدینه، حرم حضرت زینب(س)، حضرت رقیه(س)، حرم حضرت معصومه(س)، شاهچراغ و... به لطف دعای پدر و مادرم اجرا داشته‌ام و تنها قابی که اجرا نکرده‌ام قاب بیت‌المقدس است.
وی ادامه داد: البته در قاب‌های استودیویی هم اگر اجرای برنامه اهل‌بیت(ع) باشد، همان اتفاق می‌افتد، فقط در استودیو بیشتر از انرژی کلام استفاده می‌کنیم که به برنامه، برکت و نور می‌دهد. اما در فضاهای متبرکه علاوه بر سخن معصوم(ع)خود نیروی فضای اماکن متبرکه و مضجع شریف کمک می‌کند.
وی با اشاره به یکی از تاثیرگزارترین اجراهایش در این سال‌ها گفت: در اینجا ما سخن نمی‌گوییم هر چه به ما بگویند ما می‌گوییم، اما یکی از اجراهای بسیار زیبایم به یک شب تاسوعا در حرم مطهر رضوی مربوط می‌شود که یک روحانی میهمان برنامه بود و آن قدر حال برنامه زیبا بود که من و میهمان برنامه تا پایان با ناله و ضجه صحبت می‌کردیم و خود حضرت آن قدر به این برنامه حال معنوی داد که همواره در خاطر دارم و اصطلاحاً هم حال کردیم و هم به مردم حال دادیم.
لازم به ذکر است، سیدکاظم احمدزاده به دعوت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت مجری برنامه «زیر گنبد طلا» است که هر روز از ساعت 20 از شبکه 5 سیما بر روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام

captcha