حجاب پرچم اسلام و مایه امنیت و مصونیت است
کد خبر: 3826192
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

حجاب پرچم اسلام و مایه امنیت و مصونیت است

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: حجاب نمادی از دین مبین اسلام و پرچم اسلام است برای همین غربی‌ها نمی‌خواهند بستری فراهم شود که حجاب گسترش پیدا کند.

حجاب پرچم اسلام و مایه امنیت و مصونیت است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، 19 تیرماه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: فلسفه مبارزه غرب با فرهنگ اسلامی و دین اسلام بر کسی پوشیده نیست زیرا دین مبین اسلام مانع رسیدن غربی‌ها به مطامع و منافع شوم آن‌ها شده است.
وی با بیان اینکه در کشورهای غربی به طور ویژه با مساله حجاب برخورد می‌شود، گفت: چرایی مبارزه غربی‌ها با حجاب و سرمایه‌گذاری آنان برای مبارزه با حجاب نیاز به توضیح دارد، غربی‌ها برای جلوگیری از ترویج حجاب قانون‌های متعدد سخت گیرانه‌ای دارند زیرا امروز آن‌ها می‌بینند تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است برای همین به شدت احساس خطر می‌کنند.
این مسئول به علت مبارزه غربی با حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب نمادی از دین مبین اسلام و پرچم اسلام است برای همین غربی‌ها نمی‌خواهند بستری فراهم شود که حجاب گسترش پیدا کند، آن‌ها به شدت از حجاب هراس دارند.
یوسفی تاکید کرد: مبارزه غربی‌ها با حجاب نه به خاطر مسائل حقوق بشر و انسانی است بلکه به دلیل این است که به دنبال رفع موانع رسیدن به اهداف شومشان هستند و مهم‌ترین مانع اسلام است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، یادآور شد: به فضل الهی دین اسلام و بعد از انقلاب اسلامی احیا شده و زمینه های تمدن اسلامی در حال شکل گرفتن است.
یوسفی در پایان به اثرات منفی بی‌حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: برداشتن حجاب اول امنیت زن و بعد امنیت مرد را به خطر می‌ا‌ندازد، داشتن حجاب برای زنان و مردان امنیت به همراه دارد ونتیجه این امنیت ثبات خانواده است لذا برای داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی باید حفظ عفت و حجاب را سرلوحه قرار دهیم.
انتهای پیام

 

captcha