اعلام آمادگی حوزه علمیه استان مرکزی جهت همکاری با دستگاه قضائی
کد خبر: 3826229
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹

اعلام آمادگی حوزه علمیه استان مرکزی جهت همکاری با دستگاه قضائی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: روحانیون و طلاب حوزه علمیه برای تحقق اهداف قوه قضائیه در خدمت دستگاه قضایی هستند و هر برنامه‌ای که باشد مدنظر قرار داده و همکاری می‌کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله کاظم سپاسی‌آشتیانی، مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی، عصر روز گذشته، 19 تیرماه در دیدار روحانیون و نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها با رئیس قوه قضائیه گفت: گام نهادن قوه قضائیه در مسیر تحقق گام دوم انقلاب بسیار لازم است و خوشبختانه رئیس قوه قضاییه در این مسیر گام برداشته و با جدیت پیش می‌رود. روحانیون و طلاب حوزه علمیه برای تحقق اهداف قوه قضائیه در خدمت دستگاه قضایی هستند و هر برنامه‌ای که باشد مدنظر قرار داده و همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه امیدوارترند، همچنین جامعه روحانیت امید دارد مشکلات آنان رفع شود. امروز روحانی ما در جامعه با اجرایی کردن احکام الهی همچون امر به معروف و نهی از منکر مورد تهاجم قرار می‌گیرد باید با قاطعیت جلوی این مشکلات گرفته شود.

آیت‌الله سپاسی با اشاره به اینکه مسؤلان باید مسؤل باشند نه معذور، اظهار کرد: حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در نامه‌ای به مالک اشتر فرمودند مالک مسولیت را طعمه قرار مده، امروز در نظام جمهوری اسلامی همه باید به وظایف خود به بهترین شکل عمل کنیم. مسؤلان به خود اجازه ندهند بیت المال را طعمه قرار داده و سو استفاده کنند.

وی بابیان این نکته که روحانیون با تمام قوا در خدمت دستگاه قضایی بوده و شما را حمایت و پشتیبانی می‌کنند‌، اضافه کرد: اگر با قدرت در این مسیر پیش رویم قطعا موفق خواهیم بود، برای دستگاه قضایی افرادی امین در نظر گرفته شود تا دستگاه‌ها را مورد بازرسی و نظارت قرار دهند حتی یک قاضی هم نباید به خود اجازه دهد تا خلاف موازین عمل کند.

انتهای پیام

captcha