فعالیت ۱۳۲ کتابخانه مسجدی در آذربایجان‎غربی
کد خبر: 3826268
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

فعالیت ۱۳۲ کتابخانه مسجدی در آذربایجان‎غربی

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری آذربایجان غربی از فعالیت ۱۳۲ کتابخانه مسجدی در استان خبر داد و گفت: اتحاد و همبستگی را در مساجد نباید از دست بدهیم.

فعالیت ۱۳۲ کتابخانه مسجدی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از فعالیت ۱۳۲ کتابخانه مسجدی در آذربایجان‎غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری فعالیت ۱۳۲ کتابخانه مسجدی در آذربایجان‎غربی، صبح امروز، ۲۰ تیرماه در جلسه طرح سراسری غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد، که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای کانون‌های مساجد در شرایط اقتصادی کنونی خم به ابرو نیاورده و به فعالیت خود در مساجد ادامه داده‌اند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد نیز با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و سیاست‌های ابلاغی کانون‌های مساجد باید جدی گرفته شود و تمامی برنامه‌ها باید در راه خداوند و اهل بیت باشد.

بیگی با تأکید بر اینکه اتحاد و همبستگی را در مساجد نباید از دست بدهیم، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، کانون‌های مساجد و بسیج چهار ارگان موثر در فعالیت‌های مساجد هستند.

وی اظهار کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری کانون‌های مساجد نباید فراموش شوند و باید آگاه باشیم که دشمن همواره بیدار بوده و ما نیز باید در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی کنیم.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت ۱۱۹۹ کانون مساجد و ۱۳۲ کتابخانه مسجد در استان گفت: طی سال گذشته کانون‌های مساجد استان با موفق به کسب مقام برتر اجرای طرح ملی اوقات فراغت در کشور گردید.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سنگر و کانون مبارزه با جنگ نرم بوده و مسئولیت کارهای فرهنگی بسیار مقدس است و کانون‌های مساجد می‌توانند به یکی از برترین قطب‌های تربیتی و فرهنگی در کشور تبدیل شوند.
انتهای پیام

captcha