جنگ تمام‌عیار تفکر توحیدی با تفکر سکولاری/ تبلیغات همراه با معنویت باشد
کد خبر: 3826272
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

جنگ تمام‌عیار تفکر توحیدی با تفکر سکولاری/ تبلیغات همراه با معنویت باشد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امروز تفکر دینی و توحیدی با تفکر سکولاری در جنگ تمام عیار قرار دارد، اظهار کرد: این جنگ در جبهه‌های مختلف در حال انجام بوده و در میدان فیزیکی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در میدان مصاف با دشمنان قرار داریم.

جنگ تمام عیار تفکر توحیدی با تفکر سکولاری/تبلیغات همراه با معنویت باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۲۰ تیرماه در جلسه طرح سراسری غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مساجد کم نبوده و شورای مساجد نیز در راستای حل مشکلات مساجد باید قدم بردارند.

وی ادامه داد: اولین شرط کارهایی که مدیران کانون‌ها در مساجد انجام می‌دهند، این است که کار برای رضای خدا باشد، چراکه در این صورت تداوم خواهد داشت و نباید صرفاً برای ارائه گزارش کار باشد.

قریشی تأکید کرد: هر امری که با نام خداوند پیوند نخورد، آن کار ابتر و ناقص خواهد بود و به نتیجه نمی‌رسد و ما اگر بخواهیم کارمان به نتیجه باشد، باید خدایی باشد.

قریشی با اشاره به اینکه تبلیغات باید همراه با معنویت باشد و بدون آن فایده و اثری ندارد، تصریح کرد: اساس معنویت نیز طرح خداوند است و کاری مورد قبول خداوند بوده که رنگ و بوی خدایی داشته باشد.

نماینده ولی‎فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ما اکنون در حال جنگ بوده و تفکر دینی و توحیدی با تفکر سکولاری در جنگ تمام عیار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این جنگ در جبهه‌های مختلف درحال انجام بوده و در میدان فیزیکی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در میدان مصاف با دشمنان قرار داریم و مهم‌ترین و اساسی‌ترین محور درگیری با دشمنان مباحث فرهنگی بوده که مدیران و اعضای کانون‌های مساجد به‌عنوان رزمندگان اصلی این میدان به حساب می‌آیند.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم بر دشمن غلبه کنیم، اولین مورد ثبات قدم بوده و انسان در این مسیری که انتخاب کرده باید ثابت‌قدم باشد و دومین مورد ذکر خداوند متعال بوده و اطاعت از خداوند و پیامبر را مدنظر داشته باشد.

قریشی بیان کرد: دستور بعدی این بوده که تنازع نکنیم، چراکه شوکت و هیمنه کار از بین می‌رود و اگر اینگونه عمل کنیم در تمامی عرصه‌ها به‌خصوص فرهنگی پیروز خواهیم شد و خداوند وعده داده که یک رزمنده و نیروی مسلمان صابر برابر ده نیروی دشمن است.

وی با بیان اینکه مباحث تبلیغی و فرهنگی در کشور مظلوم واقع شده است، گفت: مسئولان باید دست به دست هم داده و در راستای حل مشکلات تبلیغی و فرهنگی کشور قدم بردارند، ولی متاسفانه مسئولان آنگونه که باید در حل مشکلات کمک نمی کنند و تصمیم و عزم جدی‌تر در این راستا نیاز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه جوان‌گرایی در تمامی عرصه‌ها باید در کشور وجود داشته باشد، افزود: در کنار جوان‌گرایی در کشور باید از تفکرات و تجربیات بزرگان نیز بهره‌مند شویم.
انتهای پیام

captcha