اولین همایش ادبی دانش‌آموزی در نیر برگزار می‌شود
کد خبر: 3826282
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

اولین همایش ادبی دانش‌آموزی در نیر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری اولین همایش ادبی دانش‌آموزی با حضور مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان در سالن فرهنگسرای الغدیر شهرستان نیر خبر داد.

برگزاری اولین همایش ادبی دانش آموزی در شهرستان نیر استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، در پاسخ به سؤالات جمعی از خبرنگاران استان اردبیل، گفت: یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش، تلاش برای ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه ادبیات، به ویژه آفرینش‌های ادبی در شاخه‌های مختلف و شناسایی و معرفی استعدادهای جدید و حمایت از فعالان این حوزه می‌باشد.

ناصری بیان کرد: به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر و با همت پژوهشسرای دارالفنون و دبیرستان دخترانه زکیه، اولین همایش ادبی منطقه‌ای دانش‌آموزی برگزار شد تا امکان گردآمدن نویسندگان نوجوان، در یک محفل فراهم شود و دراین خصوص اداره کل آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی خواهد کرد و برای اجرای چنین همایش‌هایی گام‌های مثبتی برخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به برگزاری این همایش و اثرها گفت: 28 اثر در قالب داستان‌های نانوشته، اثرهای قدیمی از یاد رفته و دیگر موارد به دبیرخانه همایش آمده بود که از این تعداد اثر، 19 اثر جزو آثار برتر شناخته شدند و از بین آن‌ها 3 اثر بعنوان اثر برتر معرفی شدند.

انتهای پیام

captcha