پیام استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید دفاع از ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 3826310
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

پیام استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید دفاع از ارزش‌های انقلاب است

گروه اجتماعی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: در شرایط حساس کنونی کشور در استقبال از کاروان تدبیر و امید، پیام حضور مردم، پیام دفاع از ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل، پاسداشت خون شهدا و تجلی وحدت و انسجام است.

پیام حضور مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید دفاع از ارزش‌های انقلاب است

به گزارش ایکنا خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استان در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان اسفراین، به سفر آتی هیات دولت به استان اشاره کرد و گفت: در شرایط حساس کنونی کشور که اهتمام دشمن در طول چهار دهه مختلف انقلاب با به راه انداختن جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی، جنگ سیاسی و جنگ اقتصادی به دنیال حذف فیزیکی انقلاب است، استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید، تجلی وحدت، همدلی و انسجام است که می تواند توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای فاصله انداختن میان ملت و حاکمیت را خنثی کند.
وی عنوان کرد: وظیفه مردم و مسئولان به عنوان عضوی از خانواده انقلاب در این شرایط حساس این است که اوج انسجام و همدلی را به نمایش بگذارند و با کنار گذاشتن صف آرایی های سیاسی، مشکلات و گله‌مندی‌ها در کنار هم قدرت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.
حیاتی گفت: خراسان‌شمالی در حوزه زیرساخت‌های توسعه از جمله راه های ارتباطی، ابنیه و تامین آب شرب دارای تنگناه‌ها و محدودیت‌هایی است که بخشی از آن در سفر گذشته هیات دولت به استان چاره اندیشی شده است و برای حل بخشی دیگر از مشکلات، جلسات متعددی در مرکز تشکیل و پیش نویس خوبی برای مصوبات سفر تهیه شده است.
وی عنوان کرد: برای توسعه بخش روستایی برنامه ریزی‌های خاص با بنیاد مسکن داشته ایم و بناست که با حضور استاندار و فرماندار مشکلات حوزه مسکن را رفع کنیم
حیاتی همچنین به موضوع بازآفرینی شهری و مشکل کمبود آرد و مسائل پیرامون آن اشاره داشت،گفت : یکی از سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید رفع کاستی،ها و رصد مشکلات مردم است که در همین راستا به فرمانداران تکلیف کرده ایم با راه انداختن دهگردشی در روستا ها برخی از مشکلات روستاها را با حضور مدیران رفع کنند.
وی ادامه داد: نگاه استاندار خراسان‌شمالی در تهیه پیش نویس مصوبات سفر هیات دولت به استان رعایت عدالت در توزیع اعتبارات مصوب شهرستانی است.
معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی خاطر نشان کرد: ۶ تیم ویژه برای پیگیری مصوبات سفر برای توسعه زیرساختهای بخش صنعتی،اقتصادی،گردشگری و کشاورزی و همچنین پیگیری اعتبارات دولتی برای تامین زیرساختها و نداشته های استان به دستور استاندار در سفر به تهران تشکیل شد که این نوع سازوکار تعریف شده برای پیگیری مصوبات سفر در نوع خود بی نظیر است و تمام عزم استان این است که هیچ دستگاه اجرایی بدون مصوبه در این سفر نباشد.
انتهای پیام

captcha