بیانیه گام دوم انقلاب؛ سرآغاز تحقق تمدن اسلامی
کد خبر: 3826317
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

بیانیه گام دوم انقلاب؛ سرآغاز تحقق تمدن اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصربح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سرآغاز ورود به عرصه تشکیل نظام، دولت و جامعه اسلامی در راستای تحقق تمدن اسلامی محسوب می‌شود و نباید نگاه شعاری به بیانیه گام دوم انقلاب جاری شود.

بیانیه گام دوم انقلاب؛ سرآغاز تحقق تمدن اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر امروز، ۲۰ تیر ماه، در مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان‌ غربی که در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سرآغاز ورود به عرصه تشکیل نظام، دولت و جامعه اسلامی در راستای تحقق تمدن اسلامی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید نگاه شعاری به بیانیه گام دوم انقلاب جاری شود، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند با اقدام مناسب و به‌موقع توسط مسئولان به‌عنوان مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

لطفی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحقق اهداف با نگاه فراجناحی و انقلابی بودیم و همین حضور مردم در صحنه را می‌توان عامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و باید انسجام در جامعه بر اساس وحدت بین تمامی اقشار پایه‌ریزی شود و با نگاهی جامع و کلی به مباحث انقلاب اسلامی بنگریم.

وی تصریح کرد: راهپیمایی‌ها و برنامه‌های مردمی از هر اقدام دیگر برای حفظ انقلاب اسلامی اثربخش‌تر بوده و برای تحقق تمامی اهداف انقلاب اسلامی نیازمند حضور مردم و مسئولان در صحنه هستیم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محور این حرکات محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha